44
Telefonas
El. paštas
Adresas
Žengiant geresnės rinkodaros link, kiekvieną dieną siekiame pačių geriausių rezultatų! Apie tai kviečiame skaityti mūsų paruoštuose straipsniuose.
„TikTok“ – kaip (nesi)reklamuoti šioje platformoje?
Remiantis 2024-ųjų metų duomenimis, „TikTok“ šiuo metu turi daugiau nei 2 milijardus registruotų paskyrų, iš kurių netgi 1,8 mlrd. yra aktyvūs vartotojai. Platforma, įgaunanti vis didesnį populiarumą, gali būti aktuali prekės ženklams, siekiantiems atkreipti ne tik jaunesnės auditorijos dėmesį, bet ir vyresnių žmonių. Visgi, prieš ruošiantis persikelti į šį tinklą, svarbu žinoti, kokias reklamos strategijas rekomenduojama taikyti.
Įvykio rinkodara – strategija, padedanti pritraukti vartotojų dėmesį ir didinti prekės ženklo patikimumą
Įvykio rinkodara (angl. situational marketing) – tai strategija, kuri orientuojasi į prekės ženklo skleidžiamos žinutės pritaikymą aktualiems įvykiams, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, padidinti įmonės patikimumą ir sukurti tvirtesnį ryšį su tiksline auditorija.
Storytelling rinkodara – kaip kurti istorijas, padedančias puoselėti ryšį su auditorija?
Siekiant kurti artimesnį ryšį su savo tiksline auditorija, rekomenduojama pasitelkti storytelling rinkodarą – atliktų tyrimų duomenys rodo, kad ši priemonė konversijų (paspaudimų, pirkimų, įsitraukimo) skaičius gali padidinti net 30 proc. Tokiu būdu pasakojant įdomias istorijas vartotojams kur kas lengviau susitapatinti su prekės ženklu, pažinti jo vertybes bei puoselėti ilgalaikį santykį.
Vartotojų generuojamas turinys – slaptas ginklas rinkodaros sėkmei užtikrinti
Pastaraisiais metais socialinių tinklų pasaulyje sparčiai išpopuliarėjo vartotojų generuojamas turinys (angl. user-generated content), kuris tapo viena svarbiausių šiuolaikinių prekės ženklų rinkodaros strategijos dalių. Tokio tipo komunikacijos vienetai, sukurti pačių vartotojų arba specialiai pasamdytų kūrėjų, yra autentiškesni, artimesni kasdieniam gyvenimui bei dažnai labiau aktualesni šiuolaikiniam žmogui.
Naujos reklamos horizontai: „TikTok“ potencialas verslui
„TikTok“ reklamai tapus prieinama Lietuvoje, verslams atsivėrė papildomi skaitmeninės reklamos horizontai, galintys padėti pasiekti naują ir itin aktyvią auditoriją – statistikos duomenimis, mūsų šalyje „TikTok“ šiuo metu naudojasi maždaug vienas milijonas vartotojų.
El. pašto rinkodara – naujienlaiškių nauda Jūsų verslui
Remiantis statistinių duomenų rodikliais, 50 proc. vartotojų teigia bent kartą per mėnesį perkantys naujienlaiškiuose rekomenduojamus produktus ar paslaugas. Tai reiškia, kad el. pašto rinkodara yra efektyvi – jos pagalba įmonės vis dažniau dalinasi klientams aktualia informacija, taikomomis akcijomis, specialiais pasiūlymais.
„Google Consent Mode V2“ integracija – naujas reikalavimas reklamos specialistams
Šiandienos skaitmenizuotame pasaulyje vartotojų duomenų apsauga yra svarbesnė nei bet kada anksčiau. Siekiant užtikrinti visišką skaidrumą, Google pristatė naują atnaujinimą – nuo 2024 m. kovo 1 d. įsigaliojusį „Consent Mode V2“, suteikiantį galimybę rinkti bei apdoroti vartotojų pateikiamą asmeninę informaciją.
Personal branding gydytojo odontologo praktikoje. Kodėl verta pradėti?
Asmeninis įvaizdis (angl. personal branding) yra sąmoningas asmens viešosios tapatybės formavimas, pristatant jo vertybes, tikslus, sukauptą profesinę patirtį konkrečioje sferoje, autentiškumą ir teikiamą vertę visuomenei.
„Facebook“ stabdo Live Chat veikimą: kaip palaikyti ryšį su svetainės lankytojais po šių pokyčių?
Nuo 2024 m. gegužės 9 d. „Facebook“ platforma nutraukia gyvo pokalbio įskiepio (Live Chat) palaikymą.
Elektroninio pašto rinkodara. Ar ji vis dar veiksminga?
Dauguma žmonių mano, kad elektroninio pašto rinkodara nebėra veiksminga dėl socialinių tinklų augimo ir su tuo susijusių įmonių investicijų, tačiau statistiniai duomenys rodo ką kitą.
Medicinos paslaugų reklama: ką reikėtų žinoti?
Remiantis tyrimų duomenimis, privačios gydymo įstaigos pasirinkimą labiausiai lemia joje dirbančių gydytojų kvalifikacija, moderni medicininė įranga, vieta, paslaugų kaina, greitas paslaugų prieinamumas ir pacientų atsiliepimai.
User-generated content – kas tai? Kaip jis gali padėti pardavimuose?
Vartotojo generuojamas turinys, dar geriau žinomas kaip user-generated content, yra naujovė, leidžianti vartotojams dalintis savo patirtimi bei aktualia informacija apie tam tikrus produktus ar paslaugas. Pasitelkus tokią strategiją socialiniuose tinkluose, didėja pasitikėjimas prekės ženklu ir jo paties žinomumas, padedantis gerinti pardavimus.
Internetas be trečiųjų šalių slapukų – kaip tai atrodys?
Reklamos specialistai teigia, kad „Google“ sprendimas atsisakyti trečiųjų šalių slapukų yra visiškai suprantamas ir logiškas, kadangi jie jau seniai nebeatitinka rinkos diktuojamų poreikių.
ES parama B2B arba B2C E-Shop platformų kūrimui
Europos Sąjungos inicijuojamas projektas „MVĮ skaitmeninimas“ yra skirtas skatinti labai mažų, mažų arba vidutinių įmonių veiklos perkėlimą į skaitmeninę erdvę.
Marketingas ir teisė: atsiliepimai turi atitikti teisinius standartus
Pacientų atsiliepimai po medicininių procedūrų, matomi beveik visose interneto svetainėse, kuria vertę juos skelbiančioms klinikoms.
Konkursų ir akcijų rengimas turi būti sąžiningas: advokatas atsako, kas gresia už klastotes
Konkursai ir akcijos, skelbiamos klinikų internetinėse svetainėse ar socialiniuose tinkluose, paprastai yra puikus būdas labiau įtraukti ir sudominti savo klientus.
Sėkmingų gydymo istorijų viešinimo aspektai: kada galima, o kada nelegalu
Prieš talpindami bet kokią informaciją apie pacientų gydymo atvejus į internetinę svetainę, marketingo atstovai turėtų prisiminti, kad galioja tam tikros taisyklės.
Turite idėjų, bet nežinote, kaip jas įgyvendinti? Pasikalbėkime.
Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!
Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:
Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?
Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.
Pasirinkite norimas paslaugas:
Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros komandos skyriui:
Nurodykite savo lūkesčius
Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.
Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.
Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.
Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.
Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.
Pasirinkite dominančią paslaugą:
Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.