Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.
Atsižvelgdami į kiekvieno kliento specifinius poreikius, siūlome rinkodaros valdymo paketus – Standart, PRO arba Best Choice. Mūsų tikslas suteikti sprendimus, kurie būtų pritaikyti Jūsų verslui ir rinkos situacijai, užtikrinant efektyvius rezultatus. Kiekvienas paketas apima profesionaliai suplanuotas paslaugas, kurios padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir stiprinti prekės ženklo žinomumą.
Standart
20 val./per mėn.
Marketingo projektų vadovas
Soc. turinio kūrėjas
Grafikos dizaineris
Meta Ads specialistas
Google Ads specialistas
nuo 999 €/mėn.
(be PVM)
*Pasirinkus šį paketą, prie Jūsų įmonės rinkodaros dirbs 5 rinkodaros specialistai.
Gauti pasiūlymąPRO
60 val./per mėn.
Rinkodaros strategas
Marketingo projektų vadovas
Soc. turinio kūrėjas
Tekstų rašytojas
Grafikos dizaineris
Meta Ads specialistas
Google Ads specialistas
IT programuotojas
nuo 1599 €/mėn.
(be PVM)
*Pasirinkus šį paketą, prie Jūsų įmonės rinkodaros dirbs 7 rinkodaros specialistai.
Gauti pasiūlymąFULL-PRO
120 val./per mėn.
Rinkodaros strategas
Marketingo projektų vadovas
Soc. turinio kūrėjas
Grafikos dizaineris
Tekstų rašytojas
Kūrybininkas
Media planuotojas
SEO specialistas
Meta Ads specialistas
Google Ads specialistas
IT programuotojas
Turinio kūrėjai: fotografai, operatoriai, montuotojai
nuo 2299 €/mėn.
(be PVM)
*Pasirinkus šį paketą, prie Jūsų įmonės rinkodaros dirbs 14 rinkodaros specialistų.
Gauti pasiūlymąIndividualus pasiūlymas
Susitikimo metu išsiaiškinimi poreikiai ir lūkesčiai, parengiamas individualus komercinis pasiūlymas tikslams įgyvendinti.
*Jeigu nesate išsigryninę savo poreikių arba reikia tik tikslinių specialistų pagalbos.
Gauti pasiūlymąDažniausiai užduodami klausimai
Pradėjus bendradarbiavimą, viskas prasideda nuo strateginio planavimo. Rinkodaros vadovas, tiesiogiai bendraudamas su klientu, išsamiai išsiaiškina verslo tikslus, tikslinės auditorijos poreikius, rinkos situaciją ir konkurencinę aplinką. Atsižvelgdamas į turimą informaciją, jis kuria individualiai pritaikytą rinkodaros strategiją, kurioje numatomos pagrindinės veiklos kryptys, prioritetai ir rezultatai, kurių sieksime kartu.
Strategijai parengti ir įgyvendinti įsitraukia projektų vadovas, kuris užtikrina sklandų komunikacijos procesą tarp kliento ir komandos narių. Projektų vadovas sprendžia įvairius klausimus, nuo užduočių apibrėžimo iki veiksmų eiliškumo ir prioritetų nustatymo. Jis suburia tinkamus specialistus, paskirsto jiems užduotis, nustato aiškius terminus ir užtikrina, kad visi darbai būtų atliekami kokybiškai bei laiku.
Kiekviename etape į procesą įsitraukia atitinkami komandos nariai – nuo kūrybos ir tekstų rašytojų iki grafikos dizainerių, socialinių tinklų ir reklamos specialistų. Komanda dirba vieningai, nuolat keičiasi įžvalgomis, kad užtikrintų, jog visi veiksmai atitinka strategiją ir klientų lūkesčius. Toks bendradarbiavimo modelis ne tik garantuoja aiškumą ir efektyvumą, bet ir leidžia pasiekti užsibrėžtus rezultatus, stiprinant kliento prekės ženklą ir augant verslui.
Siekiant didinti savo verslo žinomumą ir užtikrinti ilgalaikį augimą, svarbu į rinkodarą žiūrėti kaip į visumą, o ne kaip į atskiras jos dalis. Vieninga strategija, apimanti reklamos, turinio kūrimo, dizaino, socialinių tinklų valdymo ir kitus rinkodaros aspektus, yra pagrindas sėkmingai verslo komunikacijai. Tai, deja, tampa nemenku iššūkiu įmonėms, kurios pasikliauja tik vienu rinkodaros specialistu – jis privalo išmanyti daug skirtingų sričių ir dažnai negali užtikrinti visapusiškos kokybės.
Būtent čia į pagalbą ateina marketingo, skaitmeninės reklamos agentūros specialistai. Tokio tipo bendradarbiavimas su agentūra leidžia pasinaudoti plataus spektro ekspertų komandos žiniomis ir patirtimi. Agentūrose dirba profesionalai – nuo projektų vadovų, strategų, socialinių tinklų administratorių iki reklamos specialistų, tekstų kūrėjų, grafikos dizainerių ir programuotojų. Ši sinergija užtikrina, kad visi rinkodaros sprendimai būtų nuoseklūs, tikslingi ir maksimaliai efektyvūs. Be to, agentūros dažnai dirba su įvairiais verslais ir industrijomis, todėl gali pasiūlyti inovatyvių sprendimų.
Efektyvi rinkodara – tai ne tik kūryba ar skaitmeninės reklamos vykdymas, bet ir daugybės skirtingų sričių profesionalų bendradarbiavimas. Tam, kad kiekvienas projektas būtų įgyvendintas nepriekaištingai, suburiama patyrusių specialistų komanda, kurios kiekvienas narys atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant rezultatyvią komunikaciją, matomumą ir klientų tikslų pasiekimą. Priklausomai nuo konkretaus projekto, komandą sudaro 4–9 specialistai, kurie kartu sprendžia rinkodaros iššūkius ir siekia geriausio rezultato.