
PPC specialistas Gintaras Lesnikauskas

PPC specialistas Gintaras Lesnikauskas
2025-aisiais „Meta“ skatina atkreipti dar didesnį dėmesį į vartotojų privatumo politiką socialiniuose tinkluose ir šiuos metus pasitinka pristatydama esminius pokyčius.
Tai labiausiai turėtų būti aktualu sveikatos priežiūros reklamos specialistams, kadangi atnaujinimai apriboja tokio turinio kampanijų duomenų dalijimąsi bei optimizavimo galimybes. Siekiant tinkamai prisitaikyti prie pasikeitimų, svarbu žinoti pagrindinius dalykus, padėsiančius tinkamai koreguoti strategijas.
Privatumo stiprinimas, siekiant užtikrinti vartotojų saugumą
Per pastaruosius metus privatumo apsauga tapo vis svarbesnė tiek tarp vartotojų, tiek tarp įvairių įmonių. Pavyzdžiui, „Google“ nusprendė laipsniškai atsisakyti trečiųjų šalių slapukų, reaguodama į augantį susirūpinimą dėl asmeninių duomenų saugumo. Tai tik viena iš daugelio iniciatyvų, atspindinčių bendrai pasaulyje vyraujančią tendenciją, kurios kryptimi žengia ir „Meta“.
Kas keičiasi „Metoje“?
„Meta“ pristatydama griežtesnę privatumo politiką nustato, kaip duomenys bus skirstomi į kategorijas, o kai kuriais atvejais netgi visiškai apribos jų perdavimą. Tai reiškia, kad sveikatos priežiūros reklamos specialistams reikės prisitaikyti prie naujų pokyčių, atsižvelgiant į trijų lygių duomenų šaltinio apribojimus.
Pagrindinė sąranka (angl. core setup). Ši sąranka, ribojanti pasirinktų parametrų ir bet kokios informacijos perdavimą per URL domeną, yra numatyta sveikatos priežiūros reklamai. Todėl svarbu užtikrinti, kad įvykių (events) stebėjimas neapimtų draudžiamų duomenų/pasirinktų parametrų.
Vidutinio apribojimo savybės (angl. mid-restricted properties). Šie apribojimai apima platesnį sveikatos priežiūros sektorių – vidurinio ir apatinio kanalo (funnel) optimizacijas, kurios turi įtakos konversijų stebėjimui bei pakartotiniam nukreipimui.
Visiškai apribotos savybės (angl. full-restricted properties). Pokyčiai yra taikomi specifiniams sveikatos paslaugų teikėjams – apribojamas vidurinio ir apatinio kanalo (funnel) duomenų stebėjimas, blokuojami pasirinktiniai konversijų įvykiai (events) pagal regionus.
Duomenų skirstymas į kategorijas
„Meta“ sistema gali paskyrą priskirti klaidingai kategorijai, todėl svarbu nuolat tikrinti, ar reklaminės kampanijos nėra pažymėtos netinkamais apribojimais. Nepaisant to, kad siekiama apsaugoti vartotojų privatumą, klaidų gali atsirasti. Todėl reguliariai tikrindami savo „Events Manager“, el. paštą ir „Business Manager“ paskyras būsite užtikrinti, kad sukurtos kampanijos atitiks naujas taisykles bei bus išvengiama nereikalingų trikdžių.
Rekomendacijos, ko reikėtų vengti
Specialistų teigimu, rekomenduojama vengti neskelbtinų duomenų, saugoti URL parametrus, taip pat būtina neįtraukti informacijos apie jaunesnius nei 13 metų vartotojus. Be to, „Meta“ leidžia rankiniu būdu peržiūrėti ir patvirtinti pasirinktinius įvykius, tačiau jeigu jie neatitiks taisyklių, gali būti visam laikui užblokuoti. Norint išvengti trikdžių, rekomenduojama peržiūrėti kampanijų pavadinimus, užtikrinant jų atitiktį taisyklėms.
Kaip reaguoti?
Siekiant prisitaikyti prie esamų pokyčių užtikrinant reklaminių kampanijų efektyvumą, svarbu ne tik suprasti pasikeitimų esmę, tačiau taip pat tinkamai koreguoti savo strategiją pagal esamas sąlygas. Atsižvelgiant į „Meta“ naujoves, būtina atlikti tam tikrus veiksmus, kurie padės išvengti trikdžių bei padės siekti norimų rezultatų.
Perėjimas prie neribotų įvykių. Jeigu svetainė patenka į „Meta“ jautrią kategoriją, svarbu sutelkti dėmesį į tokius įvykius kaip Landing Page Views, Search, ViewContent. Jie nėra ribojami ir leidžia pasiekti platesnę auditoriją ir optimizuoti kampanijas be papildomų apribojimų.
Ribojamų įvykių peržiūra. Identifikavus, kurie įvykiai yra ribojami, svarbu koreguoti savo kampanijų strategiją, siekiant prioritetą suteikti neribotiems įvykiams, užtikrinantiems norimus rezultatus. Tačiau tam reikalinga itin nuodugni analizė.
Pasirinktų sprendimų taikymo apribojimas. Tokie veiksmai, kaip pasirinktiniai įvykiai, gali pažeisti „Meta“ politiką ir sukelti papildomų problemų kampanijoms. Svarbu laikytis taisyklių, kad būtų galima išvengti įvairių apribojimų ar netgi ilgalaikių pasekmių.
Savos kategorijos įvertinimas. Esant įtarimui, kad svetainė/programa buvo klaidingai priskirta netinkamai kategorijai, rekomenduojama pateikti peržiūrą per „Events Manager“. Šis procesas gali užtrukti, todėl veiksmas turi būti atliekamas greitai.