Internetas be trečiųjų šalių slapukų – kaip tai atrodys?

Reklamos specialistai teigia, kad „Google“ sprendimas atsisakyti trečiųjų šalių slapukų yra visiškai suprantamas ir logiškas, kadangi jie jau seniai nebeatitinka rinkos diktuojamų poreikių. Tačiau buvome taip stipriai pripratę prie slapukų, kad natūraliai kyla klausimas, kaip internetinių puslapių veikla atrodys dabar bei ko turėtų imtis įmonės ir rinkodaros ekspertai, atsižvelgdami į naujausius pokyčius?

Kas yra slapukai?

Slapukai (angl. cookies) – tai maži failai, kuriuose saugoma informacija apie kiekvieno iš mūsų naršymo istoriją. Apsilankius svetainėse, tam tikri duomenys (pavyzdžiui, prisijungimai, aplankyti puslapiai ir pan.) yra išsaugojami įrenginiuose tam, kad būtų galima įsiminti bei stebėti naudotoją.

 

Slapukai yra trijų rūšių:

  • pirmosios šalies – duomenys, kurie kaupiami ir siunčiami iš šiuo metu lankomos svetainės tam, kad būtų įsiminti visi atliekami veiksmai;
  • antrosios šalies – duomenys, kuriais dalijasi įmonės viena su kita;
  • trečiosios šalies – duomenys, kurie kaupiami ir siunčiami iš įvairių svetainių, kurios buvo aplankytos, todėl galite matyti prieš tai peržiūrėtų produktų ar paslaugų reklamas kituose puslapiuose.

CMO Žygimantas Kvartūnas

„Esminis skirtumas yra tas, kad pirmosios šalies slapukai yra būtini ir svarbūs svetainių bei programų veikimui, todėl jie bus visada. O trečiųjų šalių slapukai – tai saugoma informacija, be kurios pradėsime gyventi artimiausiu metu.“

 

Kaip atrodo dabartinė duomenų privatumo politika?

Siekiant stebėti naudotojų elgseną internete, jau ilgą laiką pasitelkiama slapukų pagalba, tačiau privatumo sumetimais ir keičiantis naršyklių politikai jų naudojimas buvo pradėtas riboti. Pavyzdžiui, Europos Sąjungos Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR) numatyta, kad įmonės turi gauti aiškų vartotojų sutikimą, leidžiantį tikrinti bei tvarkyti duomenis. Kitu atveju gali tekti sumokėti nemažą sumą.

Nulinės šalies duomenys – jau dabartis

Nulinės šalies duomenys – tai vis labiau populiarėjanti renkamos informacijos rūšis, kuomet patys naudotojai savanoriškai pateikia tam tikrą informaciją įmonėms: pavyzdžiui, apie savo pageidavimus ar interesus. Pasak Ž. Kvartūno, tokio tipo informacija yra kur kas patikimesnė, kadangi patys žmonės pasirenka ja dalintis ir nėra niekaip verčiami. Taip pat tai leidžia kurti personalizuotą klientų patirtį, nepažeidžiant jų privatumo ir išlaikant duomenų tikslumą.

Jeigu dar nesusitvarkėte, mes padėsime!

Pasirinkite patogų laiką sau!

Nemokama konsultacija

Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.

Pasikonsultuok

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Rinkodaros auditas nemokamai

Rinkodaros auditas – tai procedūra, kurios metu yra įvertinama ir išanalizuojama įmonės rinkodaros strategija. Tokiu būdu yra nustatomos stipriosios ir silpnosios pusės, pagal ką yra rengiamas planas, kaip būtų galima pagerinti efektyvumą, našumą ir pasiekti dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikacija su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Nemokamas Facebook Ads auditas padeda nustatyti gerai veikiančias sritis ir taip pagerinti veiklą. Tokiu būdu žinosite, kas veikia ir ką dar labiau galėsite tobulinti.

Nemokamas Google Ads auditas

Nemokamas Google Ads auditas padės atskleisti tai, kur slypi didžiausios problemos. Tai išsiaiškinę, žinosite, kaip dar galite tobulėti ir judėti į priekį.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti paslaugą, sužinoti kainą ar pasikalbėti kitais Jums rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančius punktus ir užsiregistruokite.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.