Konkursų ir akcijų rengimas turi būti sąžiningas: advokatas atsako, kas gresia už klastotes

Konkursai ir akcijos, skelbiamos klinikų internetinėse svetainėse ar socialiniuose tinkluose, paprastai yra puikus būdas labiau įtraukti ir sudominti savo klientus.

Konkursai ir akcijos, skelbiamos klinikų internetinėse svetainėse ar socialiniuose tinkluose,
paprastai yra puikus būdas labiau įtraukti ir sudominti savo klientus. Visa proceso esmė –
parengti tokį konkursą ar akciją, kuri neklaidintų ir būtų vertinga ją laimėjusiam žmogui.
Advokatas Naglis Narvidas atsako, kas nutinka klastojant konkursus ar akcijas.

Konkursai ir akcijos naudingi marketingui, verslui

Vykdant konkursus ar akcijas klinikos ir kitos įmonės pritraukia klientų dėmesį, įtraukia į turinį
ir supažindina su reklamuojamais produktais ar paslaugomis. Tai daugiau žinomumo didinimo
sprendimas, o ne pardavimo priemonė. Integruotos marketingo agentūros „Expertmedia“
rinkodaros vadovas Žygimantas Kvartūnas sutinka, kad siūloma dovana ar prizas turi būti
naudinga klientui, o laimėjimo sąlygos – nesudėtingos.

 

 

„Turime elgtis sąžiningai ir nebandyti gudrauti, nes priešingu atveju galime susigadinti
reputaciją. Nevertėtų bandyti dovanoti prizo savo draugams, pažįstamiems, nes šiandien klientai
yra sumanūs ir gali suprasti, kada konkursas neskaidrus. Svarbiausia konkursuose ir akcijose būti
sąžiningu verslu, iš tikrųjų pasiūlyti vertę ir naudą“, – detalizuoja rinkodaros vadovas.

Teisiniai reikalavimai konkursams

Konkursams, akcijoms ar kitoms panašaus pobūdžio veikloms, kurias rengia įvairios klinikos ir
kitos įmonės, galioja teisiniai reikalavimai. Pirmiausia, turi būti aiškios konkursų ar akcijų
taisyklės, laimėtojo nustatymo tvarka, būsimas prizas. Bet kokie neaiškumai gali būti vertinami
kaip klaidinanti reklama.

 

 

Konkursų ar akcijų rengimo metu asmenų duomenis galima tvarkyti laikantis tik gavus sutikimą.
Tai patvirtina ir Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, kuri nurodo, jog negalima įtraukti
žmogaus į konkursą ar akciją be jo sutikimo.

 

 

Pasak advokatų profesinės bendrijos „Cortex Legal“ advokato Naglio Narvido, sutikimas gali
būti gaunamas įvairiais būdais. Galima gauti rašytinį sutikimą, kuriame būtų pateikta konkreti
informacija apie konkursą ar akciją. Sutikimu gali būti laikomas tam tikros vietos (vadinamas
„tick box“) pažymėjimas interneto svetainėje. Šalia jo turi būti pateikta informacija ir sąlygos
apie konkursą ar akciją ir privatumo politiką. Įmonės Privatumo politikoje turi būti pateikta
informacija apie paciento asmens duomenų tvarkymą konkursų ar akcijų rengimo metu.

 

 

Taip pat galima skelbti konkursus ar akcijas socialiniuose tinkluose. Tokiame įraše turi būti
pridėta informacija apie tai, kad dalyvaujančiųjų asmenų duomenys bus tvarkomi sutikimo
pagrindu, o daugiau apie duomenų tvarkymą galima sužinoti įmonės Privatumo politikoje.

Klaidinančios reklamos

Visais atvejais draudžiama rengti fiktyvius konkursus ir akcijas arba įtraukti į jas klientą
neteisėtai – jam nežinant. Pažeidus šiuos reikalavimus, įmonei ne tik gresia atitinkamų valstybės
institucijų sankcijos – pacientas įgyja papildomų svertų net ir tais atvejais, kai, pavyzdžiui, su juo
vyksta ginčas dėl atsiskaitymo už suteiktas paslaugas.

 

 

Vykstant tokiems ginčams, neretai pacientai pagrįstai ir nepagrįstai prisimena savo teises
numatytas Bendrajame duomenų apsaugos reglamente ar kituose teisės aktuose. Įmonės gali būti
apskųstos Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ir kitoms valstybės institucijoms. N.
Narvidas sako, kad tokių skundų pagrįstumas priklauso nuo to, ar įmonė tinkamai vykdo savo
veiklą ir įgyvendina teisės aktų reikalavimus.

 

 

Įvykdžius visus teisės aktų reikalavimus ir tinkamai informavus pacientą apie jo asmens
duomenų tvarkymą, įmonė gali jaustis užtikrintai, jog nepadarė jokių teisės aktų pažeidimų.

Nemokama konsultacija

Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.

Pasikonsultuok

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Rinkodaros auditas nemokamai

Rinkodaros auditas – tai procedūra, kurios metu yra įvertinama ir išanalizuojama įmonės rinkodaros strategija. Tokiu būdu yra nustatomos stipriosios ir silpnosios pusės, pagal ką yra rengiamas planas, kaip būtų galima pagerinti efektyvumą, našumą ir pasiekti dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikacija su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Nemokamas Facebook Ads auditas padeda nustatyti gerai veikiančias sritis ir taip pagerinti veiklą. Tokiu būdu žinosite, kas veikia ir ką dar labiau galėsite tobulinti.

Nemokamas Google Ads auditas

Nemokamas Google Ads auditas padės atskleisti tai, kur slypi didžiausios problemos. Tai išsiaiškinę, žinosite, kaip dar galite tobulėti ir judėti į priekį.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti paslaugą, sužinoti kainą ar pasikalbėti kitais Jums rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančius punktus ir užsiregistruokite.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.