Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.
Dažnai pasirodantys elektroniniai laiškai, siūlantys išbandyti tam tikrą produktą ar paslaugą, pristato esminį principą, kuriuo veikia el. pašto rinkodara. Tinkamai išnaudojus šį įrankį, užtikrinama sėkminga ateitis kiekvieno verslo žinomumui, matomumui.
Šiuolaikinė el. pašto rinkodara yra atsisakiusi masinių ir vienodų laiškų, vietoje to pateikiamas turinys, kuriuo atkreipiamas individualus dėmesys į vartotoją. Tokiu būdu skatinami pardavimai, tiesioginė komunikacija su klientais, jų susidomėjimas, lojalumas.
Remiantis surinktų tyrimų duomenimis, el. laiško užsakymo vertė yra mažiausiai 3 kartus didesnė nei socialiniuose tinkluose naudojamų reklamų.
Elektroninio pašto rinkodara – tai konkurencinga sritis, kurioje pirmiausiai svarbu aiškiai suprasti savo klientų poreikius. Supažindinant vartotoją su tam tikra preke ar paslauga, rekomenduojama kreiptis tiesiogiai, vartoti kuo paprastesnius žodžius, įtraukiančius (bet ne klaidinančius!) pavadinimus. Kuo teisingesnė ir koncentruota informacija bus pateikiama, tuo labiau bus užtikrinamas ilgalaikis bendradarbiavimas.
Elektroninio pašto rinkodara – tai efektyvus ir vis dar naujoviškas būdas sudominti ir išlaikyti klientus. Tinkamai rengiami naujienlaiškiai, reguliarus el. laiškų siuntimas nustatytai klientų auditorijai yra greitas ir paprastas būdas informuoti apie naujus produktus, paslaugas, nuolaidas. Išlaikyti esamus klientus kur kas paprasčiau nei sudominti naujus, todėl svarbu reguliariai palaikyti ryšį, laiškuose nedaugžodžiauti ir rašyti apie tai, kas svarbu, neklaidinti, pagrindinį dėmesį suteikti klientui.
Perteklinis laiškų siuntimas.
Klientų nustatymų apribojimas arba įsitikinimas, kad klientai nori prenumeruoti visus įmonės elektroninius naujienlaiškius.
Neaiškus ar pernelyg sudėtingas el. laiško turinys.
Per dažnas pakartotinių reklamų siuntimas.
Nuolatinis tų pačių pasiūlymų siuntimas.
Paslaugos
El. pašto rinkodaros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
Įtraukiančių el. laiškų, jų maketų kūrimas;
El. pašto rinkodaros veikimo stebėjimas, ataskaitų rengimas, rezultatų analizė;
El. pašto ir kitų rinkodaros kanalų sujungimas.
Nuolatinė komunikacija su klientais apie esamas nuolaidas, produktus, paslaugas, naujienas ir kt.
Produkto arba paslaugos vertės pateikimas klientams.
Pardavimų skatinimo, įsitraukimo palaikymas.
Nuolatinis ryšys su klientais.
Atsižvelgdami į kiekvieno kliento specifinius poreikius, siūlome rinkodaros valdymo paketus – Standart, PRO arba Best Choice. Mūsų tikslas suteikti sprendimus, kurie būtų pritaikyti Jūsų verslui ir rinkos situacijai, užtikrinant efektyvius rezultatus. Kiekvienas paketas apima profesionaliai suplanuotas paslaugas, kurios padeda pasiekti tikslinę auditoriją ir stiprinti prekės ženklo žinomumą.
Standart
20 val./per mėn.
Marketingo projektų vadovas
Soc. turinio kūrėjas
Grafikos dizaineris
Meta Ads specialistas
Google Ads specialistas
nuo 999 €/mėn.
(be PVM)
*Pasirinkus šį paketą, prie Jūsų įmonės rinkodaros dirbs 5 rinkodaros specialistai.
Gauti pasiūlymąPRO
60 val./per mėn.
Rinkodaros strategas
Marketingo projektų vadovas
Soc. turinio kūrėjas
Tekstų rašytojas
Grafikos dizaineris
Meta Ads specialistas
Google Ads specialistas
IT programuotojas
nuo 1599 €/mėn.
(be PVM)
*Pasirinkus šį paketą, prie Jūsų įmonės rinkodaros dirbs 7 rinkodaros specialistai.
Gauti pasiūlymąFULL-PRO
120 val./per mėn.
Rinkodaros strategas
Marketingo projektų vadovas
Soc. turinio kūrėjas
Grafikos dizaineris
Tekstų rašytojas
Kūrybininkas
Media planuotojas
SEO specialistas
Meta Ads specialistas
Google Ads specialistas
IT programuotojas
Turinio kūrėjai: fotografai, operatoriai, montuotojai
nuo 2299 €/mėn.
(be PVM)
*Pasirinkus šį paketą, prie Jūsų įmonės rinkodaros dirbs 14 rinkodaros specialistų.
Gauti pasiūlymąIndividualus pasiūlymas
Susitikimo metu išsiaiškinimi poreikiai ir lūkesčiai, parengiamas individualus komercinis pasiūlymas tikslams įgyvendinti.
*Jeigu nesate išsigryninę savo poreikių arba reikia tik tikslinių specialistų pagalbos.
Gauti pasiūlymą