Turinys ne tik patraukiantis, bet ir įtraukiantis
Atsakant į klausimą, kur slypi vartotojų generuojamo turinio sėkmė, svarbu paminėti nuoširdumą ir realistiškumą. Tai padeda auditoriją ne tik patraukti, bet ir įtraukti, skatinti jos pasitikėjimą, bendruomenės formavimąsi. Ilgainiui klientai būdami žiūrovais įgauna unikalią galimybę dalyvauti prekės ženklo augime.
2020-aisias metais buvo atliktas įdomus tyrimas – jo metu gauti duomenys parodė, kad vartotojai labiausiai pasitiki rinkos ekspertais, prekės ženklų technologijų specialistais, įmonių įkūrėjais bei darbuotojais, kai kalbama apie prekių ženklus ir jų teikiamas paslaugas. Tai yra aiški indikacija, jog žmonės ieško informacijos ne tik seniau išpopuliarėjusiuose nuomonės formuotojų profiliuose, bet ir stebi, ką apie prekes ir paslaugas sako tie, kurie tiesiogiai dirba su šiais prekės ženklais arba yra paprasti produktų vartotojai.
Žvelgiant iš laiko perspektyvos, šiuo metu pagražinta realybė, kuriai kurti buvo būdingas intesnyvus filtrų naudojimas ir stilizuotas turinys, jau nebėra tokia aktuali ar teigiamai vertinama. Žmonėms (ypač jaunesniajai kartai) kur kas svarbiau matyti tai, kas yra natūralu, kasdieniška, nesuvaidinta.