Vartotojų generuojamas turinys – slaptas ginklas rinkodaros sėkmei užtikrinti

Social media specialistė
Gustė Dauknytė

Pastaraisiais metais socialinių tinklų erdvėje itin išaugo vartotojų kuriamas turinys, kuris tapo svarbia šiuolaikinių prekės ženklų rinkodaros strategijos dalimi. Tokį turinį kuria patys vartotojai arba specialiai samdyti kūrėjai, o jo autentiškumas, artimumas kasdieniam gyvenimui ir aktualumas šiuolaikiniam žmogui daro jį itin efektyviu komunikacijos įrankiu.

Pastaraisiais metais socialinių tinklų pasaulyje sparčiai išpopuliarėjo vartotojų generuojamas turinys (angl. user-generated content), kuris tapo viena svarbiausių šiuolaikinių prekės ženklų rinkodaros strategijos dalių. Tokio tipo komunikacijos vienetai, sukurti pačių vartotojų arba specialiai pasamdytų kūrėjų, yra autentiškesni, artimesni kasdieniam gyvenimui bei dažnai labiau aktualesni šiuolaikiniam žmogui.

Turinys ne tik patraukiantis, bet ir įtraukiantis

Atsakant į klausimą, kur slypi vartotojų generuojamo turinio sėkmė, svarbu paminėti nuoširdumą ir realistiškumą. Tai padeda auditoriją ne tik patraukti, bet ir įtraukti, skatinti jos pasitikėjimą, bendruomenės formavimąsi. Ilgainiui klientai būdami žiūrovais įgauna unikalią galimybę dalyvauti prekės ženklo augime.

 

2020-aisias metais buvo atliktas įdomus tyrimas – jo metu gauti duomenys parodė, kad vartotojai labiausiai pasitiki rinkos ekspertais, prekės ženklų technologijų specialistais, įmonių įkūrėjais bei darbuotojais, kai kalbama apie prekių ženklus ir jų teikiamas paslaugas. Tai yra aiški indikacija, jog žmonės ieško informacijos ne tik seniau išpopuliarėjusiuose nuomonės formuotojų profiliuose, bet ir stebi, ką apie prekes ir paslaugas sako tie, kurie tiesiogiai dirba su šiais prekės ženklais arba yra paprasti produktų vartotojai.

Žvelgiant iš laiko perspektyvos, šiuo metu pagražinta realybė, kuriai kurti buvo būdingas intesnyvus filtrų naudojimas ir stilizuotas turinys, jau nebėra tokia aktuali ar teigiamai vertinama. Žmonėms (ypač jaunesniajai kartai) kur kas svarbiau matyti tai, kas yra natūralu, kasdieniška, nesuvaidinta.

Vartotojų generuojamo turinio nauda reklamai

Remiantis specialistų įžvalgomis, kuriant socialinių tinklų reklamines kampanijas vartotojų generuojamas turinys stipriai prisideda prie itin aukštų rezultatų. Pateikiant realius žmones, kurie naudoja ir mėgaujasi produktais ar paslaugomis, galima kurti įtraukiantį ir tikslinę auditoriją dominantį turinį – užtikrintas autentiškumas ne tik skatina bendruomenės formavimąsi, bet ir dažniausiai didina pardavimus. Tikrų patirčių ir nuomonių demonstravimas padeda sustiprinti pasitikėjimą, įtvirtinti socialinį identitetą ir sukurti tvirtą ryšį su auditorija.

Vartotojų generuojamo turinio ištakos

Vartotojų generuojamo turinio ištakos

Ne paslaptis, kad vartotojų generuojamas turinys išpopuliarėjo tikrai ne dabar. Po pirmosios bangos, dauguma specialistų manė, kad toks komunikacijos tipas gali prarasti savo patrauklumą ir efektyvumą. Tačiau šiuo metu pastebima tarsi antroji banga. Prekės ženklai, tokie kaip „Kylie Cosmetics“, „Scrub Daddy“ ar „Rhode“, sėkmingai naudoja vartotojų kuriamą turinį savo socialiniuose tinkluose, derindami jį su profesionaliu produktų fotografijos, videografijos ir nuomonės formuotojų turiniu. Tai tik įrodo, kad vartotojų generuojamas turinys gali būti toks pat efektyvus kaip ir bet kuris kitas turinio formatas.

Vis dar aukštas pozicijas užimantis „Instagram“

Kalbant apie vyraujančias tendencijas, negalima nepaminėti „Instagram“, kuris vis dar išlieka vienas populiariausių socialinių tinklų visame pasaulyje. Sėkminga šios platformos naudojimo strategija reikalauja nuodugnaus supratimo apie esmines funkcijas, algoritmų veikimą ir naujausias tendencijas.

Vienas svarbiausių platformos dalykų – algoritmai, kurie reguliuoja turinio matomumą vartotojų naujienų sraute. Remiantis šiuo rodikliu, galima vertinti daugelį veiksnių, įskaitant turinio aktualumą, įsitraukimą, praleistą laiką peržiūrai, sekėjų interakcijas ir pan. Norint pasiekti sėkmę „Instagram“, reikia suvokti šiuos algoritmus ir suprasti, kaip efektyviai naudoti skirtingus turinio formatus.

Pagrindiniai veiksniai, lemiantys įrašų matomumą vartotojų naujienų sraute

Norint pasiekti savo tikslinę auditoriją ir užmegzti su ja ryšį, svarbu suprasti įrašų matomumą naujienų sraute lemiančius veiksnius – tokiu būdu galima kur kas efektyviau planuoti turinio strategijas, didinti įsitraukimą, gerinti našumą.

  • Nauda – algoritmas siekia užtikrinti, kad vartotojai matytų jiems aktualų ir naudingą turinį.
  • Laikas – neseniai paskelbti įrašai rodomi aukščiau naujienų sraute.
  • Įsitraukimas – įrašai su daugiau reakcijų vertinami geriau.
  • Laikas, praleistas peržiūrint įrašą – įrašai, kurie ilgiau pritraukia vartotojų dėmesį, yra prioritetizuojami.
  • Sekėjai ir santykiai – įrašai iš paskyrų, su kuriomis vartotojas dažnai bendrauja, rodomi aukščiau.
  • Profilio paieškos – dažnai ieškomi profiliai yra labiau matomi vartotojų laiko juostoje.
  • Pasidalijimai – įrašai, kuriais dalijamasi dažniau, vertinami aukščiau.
Užtikrintas reels formato augimas

Užtikrintas reels formato augimas

Kalbant apie „Instagram“ algoritmą, svarbu suprasti ir šios platformos efektyviausius turinio formatus, iš kurių reels jau ne vienerius metus užima itin aukštas pozicijas ir nepanašu, jog artimiausiu metu situacija keisis. Tai lemia didelis vartotojų įsitraukimas bei lengvas šio turinio vartojimas – vos kelių sekundžių vaizdo įrašai.

Stories fenomenas

78 % prekės ženklų teigia, kad „Instagram“ stories turėjo didelės ir reikšmingos įtakos jų prekės ženklo augimui. Pastebėta, kad didžioji dalis vartotojų savo naršymo kelionę šiame kanale pradeda būtent nuo stories peržiūros ir tik tuomet eina skaityti įrašų, todėl toks formatas nebėra tik rekomendacija, tačiau būtinybė kiekvienam verslui ar asmeniniam prekės ženklui, norinčiam pasiekti gerų rezultatų.

Karuselių efektyvumas

Karuselės laikomos vienu iš efektyviausių turinio formatų – tai rodo kelių internetinių žurnalų tyrimo rezultatai, rodantys, jog įrašas, kuriame įkeliame daugiau nei vieną nuotrauką, yra efektyvesnis, lyginant su įprastais įrašais. Didžiausią efektyvumą garantuoja tos karuselės, kuriose yra panaudotos daugiau kaip 8 nuotraukos. Šis įrašų tipas leidžia pasiekti daugiau žmonių, nes prie kiekvieno iš jų vartotojas praleidžia daugiau laiko nei prie įprasto įrašo ir, kaip jau  buvo minėta, tai reiškia, jog vis daugiau žmonių šis įrašas atsiranda aukštesnėje vietoje naujienų sraute. Taip pat karuselės suteikia puikią galimybę įdomiau papasakoti istoriją ir įtraukti vartotojus į kuriamą turinį.

Broadcast Channels funkcija

Dar 2023 m. buvo pristatyta „Instagram“ kanalo Broadcast Channels funkcija, kuri leidžia glaudžiau bendrauti su esama auditorija, bei suteikia galimybę įrašus kelti tik artimam draugų ratui. Tokiu būdu atkreipiamas dėmesys į bendruomenės telkimą bei artimesnio ryšio puoselėjimą su ja. Šia funkcija rekomenduojama naudotis ne tik prekių ženklams, bet ir nišinėms bendruomenėms. Tai skatina įsitraukimą į skleidžiamą turinį, bendravimą, pasitikėjimą, įvairių pasiūlymų ar kitos informacijos sklaidą.

Apibendrinant, vartotojų generuojamas turinys „Instagram“ platformoje tampa vis svarbesniu prekės ženklų rinkodaros įrankiu, kuris atspindi realistišką ir autentišką vartotojų patirtį. Atsižvelgiant į šiuolaikines tendencijas ir algoritmų veikimą, tai padeda skatinti bendruomenės įsitraukimą ir didinti pardavimus. Visgi, siekiant sėkmės, „Instagram“, kaip viena populiariausių socialinių tinklų platformų, reikalauja nuodugnaus supratimo apie efektyviausius turinio formatus (reels, stories, karuselės) ir algoritmus, kad būtų galima išnaudoti visas teikiamas galimybes prekės ženklų augimui.

Reikia pagalbos kuriant vartotojo turinį?

Registruokitės nemokamai konsultacijai Jums patogiu būdu jau dabar – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.