User-generated content – kas tai? Kaip jis gali padėti pardavimuose?

Vartotojo generuojamas turinys, dar geriau žinomas kaip user-generated content, yra naujovė, leidžianti vartotojams dalintis savo patirtimi bei aktualia informacija apie tam tikrus produktus ar paslaugas. Pasitelkus tokią strategiją socialiniuose tinkluose, didėja pasitikėjimas prekės ženklu ir jo paties žinomumas, padedantis gerinti pardavimus.

Vartotojo generuojamas turinys, kuriantis pasitikėjimą – kas tai?

Kaip teigia rinkodaros valdymo agentūros „Expertmedia“ vadovas Žygimantas Kvartūnas, vartotojo generuojamas turinys yra autentiškiausias, kūrybiškiausias ir patikimiausias sprendimas, kadangi žmonės noriai juo dalinasi įvairiose platformose. Vis dažniau prekiniams ženklams nebereikia tiek daug dėmesio skirti reklamai, nes tai už juos daro patys klientai, teikdami nuoširdžias rekomendacijas, diskutuodami tarpusavyje. Tokiu būdu apie tam tikrą produktą ar paslaugą sužino vis daugiau vartotojų, didėja paklausa.

Kokie vartotojo generuojamo turinio formatai?

Vartotojai, kurdami turinį internete, pasirenka tokį raiškos būdą, kuris jiems atrodo priimtiniausias: dažnai tai padeda pritraukti skirtingas auditorijas, kurios dalindamosis aktualia informacija tarpusavyje prekės ženklui suteikia dar daugiau žinomumo.

Nuotraukos. Įvairiose socialinių tinklų platformose (pvz., Instagram, Pinterest, Facebook) skelbiamos estetiškos nuotraukos, kuriose atsispindi įvairūs prekiniai ženklai, vartotojai skatinami domėtis, diskutuoti. Pavyzdinis variantas.

Vaizdo įrašai. Dauguma turinio internete kūrėjų rengia įvairiausius vaizdo įrašus, kuriuose išpakuoja produktus, atlieka jų apžvalgą, ragauja maistą ir pan. Statistika rodo, kad toks formatas sulaukia kur kas daugiau žiūrovų dėmesio.

Tekstai. Siekiant didinti tam tikrų prekinių ženklų žinomumą, socialiniuose tinkluose ar tinklaraščiuose talpinamos žinutės, įrašai, kuriuose apžvelgiami produktai, naudojamos grotažymės, rengiami konkursai ir kitos interaktyvios kampanijos.

Apžvalgos ir atsiliepimai. Įvairiose svetainėse (pvz., Google Reviews, TripAdvisor, Yelp) pateikiamas itin autentiškas turinys, kuomet vartotojai pateikia apžvalgas ir atsiliepimus.

CMO Žygimantas Kvartūnas

„Dabar žmonėms reikia autentiškumo, skaidrumo, o vartotojo generuojamas turinys būtent tai ir suteikia. Atlikti tyrimai rodo, kad net 92 proc. žmonių labiau pasitiki tais prekių ženklais, kurie naudoja šią strategiją, kuri yra kur kas efektyvesnė bei labiau užtikrinanti auditorijos įsitraukimą nei kitos. Taip yra todėl, kad tiesiogiai nereklamuojant turinio, žiūrovų sąmonėje yra sukuriamas teigiamas įmonės įvaizdis, kuris skatina domėtis bei tyrinėti.“

Kokie vartotojo generuojamo turinio privalumai verslui?

Vartotojo generuojamas turinys yra organiškai orientuotas į klientą, todėl socialinių tinklų įrašai, vizualizacijos ir kitos interaktyvios priemonės padeda didinti susidomėjimą, įsitraukimą, konversijas.

Autentiškumas. Statistiniai duomenys rodo, kad vartotojai 2,4 karto dažniau autentišku turiniu laiko tą, kuris yra sukurtas kitų žmonių, o ne prekinių ženklų.

Bendruomeniškumas. Vartotojo generuojamas turinys suteikia galimybę būti prekinio ženklo dalimi, prisidėti prie augimo, taip pat skatina tarpusavio bendravimą.

Pasitikėjimas. Vartotojai pasitiki kitų klientų sukurtu turiniu, todėl šis formatas padeda įmonėms pakelti savo pasitikėjimo lygį visuomenės akivaizdoje.

Įtaka. Vartotojo generuojamas turinys didina konversijas ir parodo, kad tam tikrus produktus ar paslaugas verta įsigyti, todėl tai daro didelę įtaką galutiniam sprendimui.

Lankstumas. Ši daugiakanalė strategija gali būti naudojama įvairiose rinkodaros kampanijose.

Norite pakelti savo verslą į dar aukštesnį lygį?

Registruokitės nemokamai konsultacijai jau dabar Jums patogiu būdu – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.