„TikTok“ – kaip (nesi)reklamuoti šioje platformoje?

Social media specialistė
Gabija Žygaitytė

2024-ųjų metų duomenimis, „TikTok“ platformoje užregistruota daugiau nei 2 milijardai paskyrų, iš kurių net 1,8 milijardo aktyviai naudojamos. Ši vis labiau populiarėjanti platforma tampa svarbia terpe prekės ženklams, norintiems pasiekti ne tik jaunąją, bet ir vyresnio amžiaus auditoriją. Tačiau prieš pradedant veiklą šiame tinkle, būtina įsigilinti į rekomenduojamas reklamos strategijas.

Remiantis 2024-ųjų metų duomenimis, „TikTok“ šiuo metu turi daugiau nei 2 milijardus registruotų paskyrų, iš kurių netgi 1,8 mlrd. yra aktyvūs vartotojai. Platforma, įgaunanti vis didesnį populiarumą, gali būti aktuali prekės ženklams, siekiantiems atkreipti ne tik jaunesnės auditorijos dėmesį, bet ir vyresnių žmonių. Visgi, prieš ruošiantis persikelti į šį tinklą, svarbu žinoti, kokias reklamos strategijas rekomenduojama taikyti.

„TikTok“ reklamos privalumai verslui

„TikTok“ reklamos privalumai verslui

Vienas iš pagrindinių „TikTok“ platformos išskirtinumų yra galimybė sulaukti didelio dėmesio be mokamos reklamos – jeigu turinys įdomus ir patrauklus, jis greitai plinta tarp skirtingų vartotojų. Tai prekės ženklams suteikia pranašumą, derinant organinį bei mokamą pasiekiamumą, skatinant kūrybišką bendravimą su auditorija, didinant vartotojų įsitraukimą, jų domėjimąsi pristatomomis paslaugomis, produktais.

„TikTok“ algoritmas išsiskiria savo gebėjimu perprasti vartotojų pomėgius/interesus/veiksmus ir pagal juos parinkti aktualius bei įtraukiančius vaizdo įrašus. Turinys pateikiamas tiksliai tiems vartotojams, kuriems jis išties gali būti patrauklus. Dar daugiau, reklama paprastai atrodo natūraliai integruota į įprastą turinio srautą, todėl vartotojai ją priima kaip įprastą vaizdo įrašą. Tai ne tik sumažina polinkį ignoruoti reklamą, bet ir padidina vartotojų įsitraukimą, nes jie reklaminį turinį žiūri ne kaip reklamą, o kaip dar vieną įdomų įrašą jų sraute.

„TikTok“ reklamos formatai

Siekiant džiuginančių rezultatų, tikslinės auditorijos didesnio įsitraukimo bei esamų klientų bazės didinimo, „TikTok Ads Manager“ skelbimų tvarkyklė siūlo įvairius reklamos turinio formatus. Kadangi Lietuvoje tai vis dar naujiena, svarbu susipažinti su kiekvieno iš jų galimybėmis.

  • „Top View“ reklama. Turinio formatas, leidžiantis reklaminiams vaizdo įrašams atsidurti pagrindiniame sraute integruojant veikti kviečiantį mygtuką (angl. call to action), kurį paspaudus vartotojai yra nukreipiami į išorines svetaines.
  • „Top View“ reklama. Tai formatas, pasirodantis kaip pirmasis vaizdo įrašas iškart atsidarius programėlę. Iki 60 sekundžių trunkantys turinio vienetai puikiai tinka prekės užtikrina itin platų pasiekiamumą, todėl turi būti įtraukiantys.
  • „Brand Takeover“ reklama. Per visą ekraną rodomi skelbimai yra pats pirmas dalykas, kurį vartotojai pamato atsidarę programėlę, todėl suteikia ryškų įspūdį garantuoja didelį pasiekiamumą itin dideliems prekės ženklams.
  • „Branded Hashtag Challenge“ reklama. Šis interaktyvus reklamos formatas kviečia vartotojus dalyvauti įvairiuose iššūkiuose naudojant konkrečias jau sukurtas grotažymes (angl. hashtags). Tai padeda didinti prekės ženklo žinomumą bei lankytojų įsitraukimą.
  • „Branded Effects“ reklama. Sukūrus įvairius unikalius efektus, filtrus ar kitus grafinius elementus, vartotojai yra kviečiami juos naudoti savo kuriamame turinyje – tokiu būdu skatinamas tarpasmeninis ryšys tarp auditorijos bei prekės ženklo.
  • „Spark“ reklama. Pasitelkus šį formatą, prekės ženklai gali naudoti jau įkeltus ir didesnio populiarumo susilaukusius vaizdo įrašus reklaminiams tikslams pasiekti – didinti savo žinomumą, vartotojų įsitraukimą.

Geriausios praktikos ir kūrybiniai sprendimai

„TikTok“ reklamos efektyvumas priklauso ne tik nuo kūrybiškumo, bet ir nuo gebėjimo įsilieti į autentišką bendruomenės kultūrą. Vartotojai šioje platformoje ieško trumpų, įdomių bei organiškų pasakojimų, kuriuose vizualinė estetika, garsai ir turinio formatas atitinka jų lūkesčius.

  • Efektyvus storytelling. „TikTok“ vartotojai vertina greitą ir aiškiai struktūruotą pasakojimą, kuris vos per kelias sekundes sukuria emocinį ryšį. Trumpas, įtraukiantis istorijos pateikimas padeda išlaikyti dėmesį įdomiai perteikiant prekės ženklo esmę.
  • Muzika ir vizualiai efektai. Siekiant sustiprinti poveikį, dažnai naudojami įvairūs garsai, muzika ir vizualiniai efektai – tai padeda pritraukti vartotojų dėmesį, jį išlaikyti bei naudoti šiuos elementus kuriant kitus vaizdo įrašus.
  • Vartotojų sukurtas turinys (angl. user generated content). Vartotojų sukurtas turinys dažnai atrodo natūraliai ir autentiškai, nes rezonuoja su „TikTok“ bendruomene. Pavyzdžiui, greitai ir aiškiai, paprastai perteikiama žinutė pritraukia Gen Z auditoriją.
„TikTok“ reklamos privalumai ir trūkumai

„TikTok“ reklamos privalumai ir trūkumai

„TikTok“ platforma suteikia unikalių galimybių prekės ženklams, norintiems pritraukti plačią ir aktyvią auditoriją. Nors platforma reikalauja specifinio turinio požiūrio, jos algoritmas ir funkcionalumas leidžia organiškai plisti bei pasiekti ypač jauną auditoriją. „TikTok“ pasižymi tiek daugybe privalumų, tiek tam tikrais iššūkiais.

Privalumai

  • Didelis organinis pasiekiamumas.

  • Jaunos auditorijos pritraukimas.

  • Kūrybinės laisvės gausa.

  • Platus turinio tipų pasirinkimas.

Trūkumai

  • Ribotas vyresnių auditorijų pasiekiamumas.

  • Trumpalaikis turinio gyvavimo laikas.

  • Didelė konkurencija.

  • Nuolatinio kūrybiškumo reikmė.

Svarstote apie savo prekės ženklą komunikuoti „TikTok“ platformoje, tačiau nežinote, nuo ko pradėti?

Mes esame pasiruošę Jums padėti – registruokitės konsultacijai, kurios metu atsakysime į visus kylančius klausimus bei pateiksime bendradarbiavimo pasiūlymą.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.