Storytelling rinkodara – kaip kurti istorijas, padedančias puoselėti ryšį su auditorija?

Social media specialistė
Gretė Kairytė

Norint užmegzti glaudesnį ryšį su tiksline auditorija, rekomenduojama naudoti pasakojimo rinkodarą. Tyrimai rodo, kad ši strategija gali padidinti konversijų rodiklius (paspaudimus, pirkimus, įsitraukimą) iki 30 proc. Pasakojant įtraukiančias istorijas vartotojai lengviau susitapatina su prekės ženklu, supranta jo vertybes ir skatina ilgalaikio ryšio kūrimą.

Siekiant kurti artimesnį ryšį su savo tiksline auditorija, rekomenduojama pasitelkti storytelling rinkodarą – atliktų tyrimų duomenys rodo, kad ši priemonė konversijų (paspaudimų, pirkimų, įsitraukimo) skaičius gali padidinti net 30 proc. Tokiu būdu pasakojant įdomias istorijas vartotojams kur kas lengviau susitapatinti su prekės ženklu, pažinti jo vertybes bei puoselėti ilgalaikį santykį.

Storytelling naudojimo rinkodaroje privalumai

Storytelling naudojimo rinkodaroje privalumai

Skirtingai nei tradicinė reklama, storytelling komunikacijos forma suteikia galimybę formuoti prekės ženklo asmenybę, itin autentiškai perteikti reikiamą informaciją ir vertybes – šiuolaikiniame pasaulyje tai tampa dialogu, padedančiu atrasti aukso viduriuką.

  • Ryšio su vartotojais kūrimas/stiprinimas. Storytelling yra puiki priemonė emociniam ryšiui užmegzti, pasitikėjimui su vartotojais ir potencialiais klientais kurti. Pasakojant istorijas, žmogus tiki prekės ženklu norėdamas jį palaikyti, todėl labiau tikėtina, kad įsigys įmonės prekę/paslaugą bei rekomenduos ją savo draugams, šeimos nariams.
  • Didesnis vartotojų įsitraukimas. Pasakojant įdomias, įtraukiančias ir aktualias istorijas, kurios stipriai rezonuoja su tam tikra tiksline auditorija, skatinamas įsitraukimas – tai reiškia, kad storytelling rinkodara gali didinti paspaudimų, pirkimų, kitų konversijų bei naujų potencialių klientų skaičių.
  • Prekės ženklo asmenybės formavimas. Šiuolaikiniame pasaulyje savo prekės ženklo asmenybę galima kurti įvairiais būdais – įrašinėjant tinklalaidę, siunčiant naujienlaiškius ar turint oficialią svetainę. Istorijų pasakojimas puikiai tinka skleidžiant žinutę apie veiklą bei mezgant ryšį su savo sekėjais.
  • Išskirtinumas tarp konkurentų. Siekiant išsiskirti iš konkurentų, storytelling rinkodara gali padėti pabrėžiant savo prekės ženklo unikalumą ir autentiškumą – pasakodami įtraukiančias (tiek asmenines, tiek sėkmės) istorijas galime įkvėpti savo tikslinę auditoriją, kurti su ja artimesnį tarpusavio santykį.

Kaip parašyti efektyvią savo prekės ženklo istoriją?

Efektyvi prekės ženklo istorija yra vienas iš kertinių elementų, padedančių išsiskirti konkurencingoje rinkoje – tai atskleidžia esmę, misiją ir teikiamą vertę, tačiau pirmiausiai svarbu žinoti pagrindinius šios strategijos žingsnius.

  • Išsiaiškinkite savo žinutę. Kuriant istoriją pirmiausiai svarbu išsigryninti pagrindinę žinutę – į kokias vartotojų emocijas apeliuojama, ar siekiama daugiau sužinoti apie savo tikslinę auditoriją, kuri domisi prekės ženklu. Taip pat ne mažiau naudinga apsvarstyti, kokias platformas būtų galima naudoti pasakojimui.
  • Nusistatykite tikslinę auditoriją. Vienas iš pagrindinių faktorių kuriant istoriją – tai aiškus savos tikslinės auditorijos žinojimas apibrėžiant amžiaus diapazoną, lokaciją, pajamų intervalą, pomėgius bei interesus. Išsigryninus šiuos rodiklius, kur kas lengviau kurti turinį, padedantį siekti užsibrėžtų tikslų.
  • Tiesiog pradėkite rašyti. Kiekviena gera istorija pirmiausiai prasideda nuo įtraukiančios įžangos, kurioje skaitytojai supažindinami su veikėjais, asmenimis ar idėjomis. Toliau svarbu pristatyti įvairius siužeto taškus bei temą, kuriant įtampą, tačiau taip pat pasiūlant sprendimo būdą, galutinę rezoliuciją.
Ką daryti, o ko vengti?

Ką daryti, o ko vengti?

Kuriant autentišką savo storytelling strategiją svarbu žinoti geriausias praktikas, padedančias siekti trokštamų rezultatų, tačiau taip pat naudinga atkreipti dėmesį į pagrindines galimas klaidas – kviečiame susipažinti.

Rekomenduojame:

  • nesifokusuoti tik į save ir savo prekės ženklą;

  • nekurti savo herojaus per daug tobulo;

  • nenaudoti per daug agresyvių CTA;

  • nekomplikuoti istorijos;

  • nenaudoti per daug dalykinės kalbos arba žargono.

Vietoje to:

  • galvokite apie savo tikslinę auditoriją;

  • būkite nuoširdūs;

  • kurkite vartotojui vertę;

  • palikite vietos vaizduotei;

  • naudokite vizualus idėjai parodyti.

Storytelling – tai galingas įrankis, galintis suteikti prekės ženklui gyvybės bei suteikiantis galimybę kurti prasmingą ryšį su savo tiksline auditorija. Norite įtraukiančią istoriją rašyti ir Jūs? Rinkodaros agentūra „Expertmedia“ yra pasiruošusi padėti!

Reikia pagalbos kuriant ryšį su savo auditorija?

Registruokitės nemokamai konsultacijai Jums patogiu būdu jau dabar – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.