Naujos reklamos horizontai: „TikTok“ potencialas verslui

„TikTok“ – sparčiai auganti socialinės medijos platforma, ypač populiari jaunų žmonių tarpe. „TikTok“ leidžia vartotojams kurti ir dalintis trumpais vaizdo įrašais, naudojant įvairias muzikos, filtrų, specialiųjų efektų ir redagavimo įrankių galimybes. „TikTok“ reklamai tapus prieinama Lietuvoje, verslams atsivėrė papildomi skaitmeninės reklamos horizontai, galintys padėti pasiekti naują ir itin aktyvią auditoriją – statistikos duomenimis, mūsų šalyje „TikTok“ šiuo metu naudojasi maždaug vienas milijonas vartotojų.

„TikTok“ reklamos specifika

COO / Projektų vadovė
Modesta Kuprijevskaitė

„TikTok“ reklamos tikslai gali būti įvairūs – prekės ženklo stiprinimas, papildomi pardavimai, vartotojų nuomonės formavimas. „TikTok“ reklamos veikia panašiai kaip ir kitose socialinėse medijose, tačiau platformos unikalumas slypi jos kūrybiškumo galimybėse.

Pagrindiniai reklamos formatai apima „In-Feed Ads“ (reklamos vaizdo įrašai, rodomi tarp vartotojų įrašų srauto), „TopView“ (pirmojo vaizdo įrašo reklama, rodoma visiems vartotojams), „Branded Hashtag Challenges“ (reklamos, kuriose vartotojai kviečiami dalyvauti iššūkiuose su konkrečiais hashtag’ais) ir „Branded Effects“ (reklamos, kuriose galima naudoti specialius efektus bei filtrus).

„TikTok“ reklamos nauda verslui

Statistiniai duomenys rodo, kad „TikTok“ naudotojai yra labai aktyvūs ir dalinasi turiniu dažniau nei kitų socialinių tinklų vartotojai. Tai suteikia verslams galimybę pritraukti naujus klientus ir padidinti savo prekių ar paslaugų žinomumą. Dar vienas itin svarbus „TikTok“ pranašumas – išskirtinis algoritmas, kuris, būdamas neįtikėtinai tikslus, sugeba kiekvienam vartotojui pritaikyti būtent jam aktualų turinį. Taigi, verslams, norintiems pasiekti jauną, aktyvią ir, svarbiausia, tikslinę auditoriją, vertėtų apsvarstyti reklamą šioje platformoje.

Reklamos strategijos ir patarimai

Sėkmingos „TikTok“ reklamos strategijos dažnai yra susijusios su kūrybiškumu ir originalumu. Šios platformos naudotojai nori smagiai praleisti laiką, turėti iš ko pasijuokti, pamatyti kažką aktualaus ir įdomaus.
Taigi, norėdami būti pastebėti:

  • kurkite platformos auditorijai įdomų ir aktualų, išsiskiriantį tarp konkurentų turinį,
  • sekite nuolat atsinaujinančias turinio tendencijas ir greitai į jas reaguokite;
  • atkreipkite dėmesį į tokius reklamos elementus, kaip vaizdo kokybė, tekstas, naudokite tinkamus efektus;
  • išnaudokite „TikTok“ algoritmus, padedančius pasiekti didesnį vartotojų įsitraukimą ir matomumą;
  • stenkitės suprasti savo tikslinę auditoriją ir pritaikyti turinį pagal jos pageidavimus.

Lietuvos rinkos ypatumai

„TikTok“ reklama Lietuvoje gali skirtis nuo kitų šalių dėl specifinių kultūrinių ypatumų ir auditorijos pomėgių. Pritaikyti savo reklamų strategijas tam tikroms auditorijoms verslams gali padėti kruopšti vietinės rinkos analizė ir skaitmeninės reklamos specialistų prognozės. Nors itin sėkmingų lietuviškų „TikTok“ reklamos pavyzdžių dar nėra, gera žinia yra ta, jog tai visiems atveria plačias galimybes. Svarbu nepamiršti, kad, remiantis specialistų įžvalgomis, net 75 proc. mokamų reklamų sėkmės lemia kūrybiniai sprendimai, t. y. išskirtinis, unikalus ir dėmesį prikaustantis turinys.

Iššūkiai ir galimi sprendimai

Verslams, pradedantiems reklamuoti savo prekes ar paslaugas „TikTok“ platformoje, gali kilti iššūkių, tokių kaip auditorijos pažinimas (supratimas), kokybiško turinio kūrimas ir konkurencija. Siekdami įveikti šiuos iššūkius, verslai gali pasitelkti kūrybiškus sprendimus, pavyzdžiui, bendradarbiavimą su influenceriais, jau turinčiais šioje platformoje plačią, jų nuomone pasitikinčią auditoriją. Taip pat svarbu nuolat stebėti savo reklamos veiksmingumą, testuoti skirtingas strategijas ir mėginti prisitaikyti prie vartotojų reakcijų.

„TikTok“ reklama – didžiulis potencialas verslams

„TikTok“ reklama suteikia verslams unikalias galimybes pasiekti jauną ir aktyvią auditoriją bei išsiskirti iš minios. Nors Lietuvoje ši platforma daugelio verslų dar tik atrandama, tačiau jau dabar prognozuojamos didžiulės „TikTok“ reklamos galimybės. Iki joms atsiveriant, populiariausias „TikTok“ panaudojimas mūsų šalyje buvo organinio turinio kūrimas, bet nebuvo galima numatyti, ką šis turinys pasieks. Taip pat veikė ir turinio sklaida per „TikTok“ influencerius. Tačiau jau dabar neabejojama, kad atsiradus mokamai reklamai, šis itin efektyviai ir rezultatyviai išnaudojamas kanalas įgaus daug didesnę reikšmę ir stipriai praplės skaitmeninės reklamos galimybes Lietuvoje.

Svarstote pradėti reklamuoti savo verslą „TikTok“?

Registruokitės nemokamai konsultacijai Jums patogiu būdu jau dabar – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Gauti individualų socialinių tinklų rinkodaros pasiūlymą

„TikTok“ reklamos tikslai gali būti įvairūs – prekės ženklo stiprinimas, papildomi pardavimai, vartotojų nuomonės formavimas. „TikTok“ reklamos veikia panašiai kaip ir kitose socialinėse medijose, tačiau platformos unikalumas slypi jos kūrybiškumo galimybėse.