Įvykio rinkodara – strategija, padedanti pritraukti vartotojų dėmesį ir didinti prekės ženklo patikimumą

Social media specialistė
Emilija Galdikaitė

Įvykio rinkodara – tai strategija, kurios esmė yra prekės ženklo žinutės pritaikymas aktualioms situacijoms ar įvykiams. Šiuo būdu siekiama atkreipti vartotojų dėmesį, sustiprinti įmonės patikimumą ir užmegzti glaudesnį ryšį su tiksline auditorija.

Įvykio rinkodara (angl. situational marketing) – tai strategija, kuri orientuojasi į prekės ženklo skleidžiamos žinutės pritaikymą aktualiems įvykiams, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, padidinti įmonės patikimumą ir sukurti tvirtesnį ryšį su tiksline auditorija.

Ryšį su auditorija kuriančios vertybės

Ryšį su auditorija kuriančios vertybės

Aktualūs, rezonuojantys ir pagrindines vertybes atspindintys įvykiai neretai tampa stipriu įrankiu, padedančiu kurti prasmingą tarpusavio ryšį su auditorija, didinti jos įsitraukimą, lojalumą. Tai gali būti įvairūs socialiniai, kultūriniai ar aplinkosaugos klausimai, kuriais diskutuojant prekės ženklas pademonstruoja savo atsakomybės jausmą bei prisideda prie teigiamų pokyčių.

Įvykio rinkodaros panaudojimas

Aktualių temų panaudojimas prekės ženklo komunikacijoje reikalauja ne tik strateginio požiūrio, bet ir gebėjimo greitai reaguoti į visuomenėje vykstančius pokyčius bei auditorijos nuotaikas. Todėl pirmiausiai rekomenduojama atsižvelgti į keletą esminių veiksnių.

  • Laiko aktualumas. Prekės ženklas, greitai reaguojantis į įvairiausius visuomenei svarbius įvykius, parodo savo lankstumą, gebėjimą adaptuotis – tai sukuria aktualumo jausmą, leidžiantį užmegzti artimesnį ryšį su vartotojais.
  • Ryšys su auditorija. Siekiant užmegzti prasmingą ryšį su vartotojais, svarbu išsiaiškinti auditorijos vertybes ir interesus – tik atsižvelgiant į juos galima sukurti ne tik priimtiną, bet ir reikšmingą komunikaciją.
  • Žinutės aktualumas. Nors dažnai reaguoti tenka greitai, tačiau taip pat rekomenduojama sukurti tokią žinutę, kuri ne tik rezonuotų su tiksline auditorija, bet ir būtų reikšminga pačiam prekės ženklui.

 

Įvykio rinkodaros privalumai

Pasirinkus tinkamą temą, įvykio rinkodara gali tapti itin galinga priemone, padedančia kurti artimą ryšį su tiksline auditorija, atsižvelgti į jos vertybes ir interesus bei stiprinti paties prekės ženklo įvaizdį, aktualumą, pilietinę atsakomybę.

  • Prekės ženklo aktualumo didinimas. Įtraukiant šiuo metu vykstančius įvykius į komunikaciją, žinutės tampa labiau susijusios su dabartimi, todėl ir svarbesnės vartotojams. Tai sukuria jausmą, kad prekės ženklas rūpinasi tomis temomis, kurios domina visuomenę.
  • Diskusijų skatinimas. Aktualios temos dažnai aptariamos socialiniuose tinkluose, kur dalijamasi mintimis ir nuomonėmis. Prekės ženklas, kuris geba sėkmingai prisijungti prie šių diskusijų, turi galimybę sulaukti platesnio vartotojų dėmesio.
  • Didesnis matomumas. Komunikuojant apie svarbius įvykius, prekės ženklas dažnai sulaukia papildomo dėmesio net ir be papildomų išlaidų reklamai. Aktualios bei tinkamai parinktos žinutės kartais pasklinda natūraliai, nes vartotojai dalijasi jomis organiškai.
  • Pasitikėjimo kūrimas. Duomenys rodo, kad vartotojai dažnai labiau pasitiki tais prekės ženklais, kurie reaguoja į aktualias problemas ir kalba apie jas. Tai padeda stiprinti ne tik prekės ženklo teigiamą įvaizdį, bet ir vartotojų lojalumą.
Įvykio rinkodaros planavimo žingsniai

Įvykio rinkodaros planavimo žingsniai

Įvykio rinkodara yra strateginis procesas, kuris leidžia prekės ženklui pasinaudoti aktualiais įvykiais siekiant padidinti savo matomumą, aktualumą ir ryšį su auditorija. Viską tinkamai suplanavus bei laiku įgyvendinus, sukuriamas stiprus ryšys su vartotojais bei skatinamas jų įsitraukimas.

  • Tinkamo įvykio pasirinkimas. Norint pasiekti efektyvios įvykio rinkodaros, būtina atidžiai pasirinkti įvykį, kurį prekės ženklas ketina įtraukti į savo komunikaciją. Nors būtina reaguoti greitai, tai nereiškia, kad reikia reaguoti į viską.
  • Ryšys tarp įvykio ir prekės ženklo. Pagrindinis įvykio rinkodaros tikslas yra sukurti natūralų ryšį tarp įvykio ir prekės ženklo vertybių – tokiu būdu vartotojams kur kas lengviau priimti žinutę, susiejant ją su teigiamais jausmais, idėjomis.
  • Komunikacijos planavimas. Efektyviai įvykio rinkodarai reikia tiek išankstinio pasiruošimo, tiek operatyvumo – tai apima galimų įvykių numatymą, pasirengimą, turinio strategijos sukūrimą, galimybę greitai reaguoti į staiga iškylančius įvykius.

Siekiant sukurti artimesnį ryšį su savo tiksline auditorija, įvykio rinkodara gali tapti puikia priemone, padedančia įtraukti auditoriją į aktualias temas ir stiprinti prekės ženklo žinomumą. Ši strategija leidžia prekės ženklui būti matomam visuomenei svarbių įvykių kontekste, prisitaikyti prie auditorijos vertybių ir formuoti ilgalaikį ryšį. 

Reikia pagalbos didinant prekės ženklo patikimumą?

Registruokitės nemokamai konsultacijai Jums patogiu būdu jau dabar – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.