Įvykio rinkodaros privalumai
Pasirinkus tinkamą temą, įvykio rinkodara gali tapti itin galinga priemone, padedančia kurti artimą ryšį su tiksline auditorija, atsižvelgti į jos vertybes ir interesus bei stiprinti paties prekės ženklo įvaizdį, aktualumą, pilietinę atsakomybę.
- Prekės ženklo aktualumo didinimas. Įtraukiant šiuo metu vykstančius įvykius į komunikaciją, žinutės tampa labiau susijusios su dabartimi, todėl ir svarbesnės vartotojams. Tai sukuria jausmą, kad prekės ženklas rūpinasi tomis temomis, kurios domina visuomenę.
- Diskusijų skatinimas. Aktualios temos dažnai aptariamos socialiniuose tinkluose, kur dalijamasi mintimis ir nuomonėmis. Prekės ženklas, kuris geba sėkmingai prisijungti prie šių diskusijų, turi galimybę sulaukti platesnio vartotojų dėmesio.
- Didesnis matomumas. Komunikuojant apie svarbius įvykius, prekės ženklas dažnai sulaukia papildomo dėmesio net ir be papildomų išlaidų reklamai. Aktualios bei tinkamai parinktos žinutės kartais pasklinda natūraliai, nes vartotojai dalijasi jomis organiškai.
- Pasitikėjimo kūrimas. Duomenys rodo, kad vartotojai dažnai labiau pasitiki tais prekės ženklais, kurie reaguoja į aktualias problemas ir kalba apie jas. Tai padeda stiprinti ne tik prekės ženklo teigiamą įvaizdį, bet ir vartotojų lojalumą.