„Google Consent Mode V2“ integracija – naujas reikalavimas reklamos specialistams

Šiandienos skaitmenizuotame pasaulyje vartotojų duomenų apsauga yra svarbesnė nei bet kada anksčiau. Siekiant užtikrinti visišką skaidrumą, Google pristatė naują atnaujinimą – nuo 2024 m. kovo 1 d. įsigaliojusį „Consent Mode V2“, suteikiantį galimybę rinkti bei apdoroti vartotojų pateikiamą asmeninę informaciją.

Kas tai yra?

Google Ads analitikas
Gintaras Lesnikauskas

„Atsižvelgiant į Europos Sąjungos Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR), „Consent Mode V2“ yra patobulinta funkcija, suteikianti galimybę naudotojams nuspręsti, kokiais duomenimis jie nori dalintis. Perdavus šią informaciją Google žymoms, didinamas lankytojų privatumas, užtikrinamos sutikimu pagrįstos duomenų įžvalgos bei gerinamas reklamos našumas.

Kaip tai veikia?

Atsižvelgiant į tai, ar sutikimas dėl slapukų naudojimo yra pateiktas, ar ne – „Consent Mode V2“ veikia koreguodamas žymų elgseną svetainėje. Jeigu vartotojas nesutinka, kad būtų naudojami analitiniai ar reklaminiai slapukai, Google žymos automatiškai pereina prie riboto duomenų kiekio rinkimo, užtikrindamos privatumo laikymąsi. Šis metodas leidžia nuolat gauti vertingų įžvalgų apie svetainės srautą ir naudotojų elgesį, net jei vartotojai atsisako daugumos stebėjimo slapukų. Kitas būdas yra dar labiau gerbti vartotojo pasirinkimą ir visiškai atjungti duomenų rinkimą.

„Google Consent Mode V2“ privalumai

  • Teisės aktai. Naujasis sutikimo režimo nustatymas yra ne pasirinkimas, bet reikalavimas. Tai supaprastina vartotojo sutikimo gavimo ir valdymo procesą, užtikrinant teisinių aktų laikymąsi, neprarandant svetainės funkcionalumo.
  • Vartotojų privatumas. Suteikiant galimybę vartotojams patiems valdyti, kokius duomenis jie nori pateikti, naujoji funkcija leidžia priimti pagrįstus sprendimus skatinant pasitikėjimą – tai parodo įsipareigojimą laikytis etiškos duomenų praktikos.
  • Rinkodaros našumas. Atsižvelgiant į vartotojų pageidavimus, teikiamos suasmenintos funkcijos, todėl tokiu būdu didinamas rinkodaros kampanijų efektyvumas, didesnis konversijų skaičius.

Svarbu paminėti, kad Google jau turimus žymeklius ad_storage ir analytics_storage papildė 2 naujais, tai:

  • ad_user_data – ar vartotojas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų naudojami reklamos tikslais?
  • ad_personalization – ar vartotojas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų naudojami reklamos personalizavimo tikslais (retargeting reklamai)?

Kas gresia vengiant „Consent Mode V2“ atnaujinimo?

Norint toliau naudotis Google Ads įrankio funkcijomis (pavyzdžiui, retargeting, auto-bidding), būtina įsidiegti „Consent Mode V2“. Priešingu atveju jokia informacija apie naujus ES vartotojus, apsilankiusius Jūsų svetainėje, nebus renkama ir naudojama Google Ads ir GA4 platformose. Tai itin neigiamai atsilieps reklamos našumui, strategijų įgyvendinimui bei konversijoms.

pasiūlymas

Viskas atrodo per daug painu? Kreipkitės į rinkodaros agentūrą „Expertmedia“ ir išnarpliokime šį galvosūkį kartu!

Registruokitės nemokamai konsultacijai jau dabar – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

 

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Atsisiųsti Google Consent Mode V2 diegimo pasiūlymą