„Facebook“ stabdo Live Chat veikimą: kaip palaikyti ryšį su svetainės lankytojais po šių pokyčių?

Nuo 2024 m. gegužės 9 d. „Facebook“ platforma nutraukia gyvo pokalbio įskiepio (Live Chat) palaikymą. Tai reiškia, kad visi internetinių svetainių savininkai, kurie naudoja šią funkciją, neteks galimybės su potencialiais klientais, naršančiais jų tinklalapyje, bendrauti gyvai. Dėl šios priežasties kyla daugybė sunkumų siekiant užmegzti šiltesnį ryšį su vartotoju bei parduoti norimą prekę ar paslaugą.

Ką prarandame kartu su gyvo pokalbio funkcija?

Gyvo pokalbio funkcija internetinėje svetainėje, kaip skambutis ar registracija, yra priemonė, padedanti verslams pasiekti norimus konversijų tikslus pačiame „karščiausiame“ vartotojo kelio etape. Tokiu būdu potencialūs klientai, susidūrę su neaiškumais dėl dominančios prekės ar paslaugos, gali tiesiogiai pateikti užklausą. Dažniausiai klausimai būna susiję su prekių pristatymo laiku, atsiskaitymu ar norimos paslaugos užimtumu. Kadangi vartotojai užmegzdami gyvą pokalbį jau yra nusiteikę atlikti pirkimą, į klausimus būtina atsakyti kaip įmanoma greičiau, kad jie atsakymų neišeitų ieškoti kitur.

Kokius privalumus suteikia gyvo pokalbio funkcija internetinėje svetainėje?

  • Greitas ir tiesioginis ryšys su potencialiu klientu. Gyvo pokalbio funkcija suteikia galimybę lankytojams bendrauti su verslais nepaliekant jų puslapio. Tai stipriai didina teigiamą vartotojo patirtį, kadangi atsakymus jie gali gauti itin greitai nenaudodami jokių kitų papildomų priemonių (pvz., nereikia skambinti, rašyti el. laiško ar ieškoti informacijos kitur).
  • Individualizuota klientų aptarnavimo patirtis. Itin greitas susisiekimas leidžia verslams suteikti maksimaliai individualizuotą klientų aptarnavimo patirtį kiekvienam vartotojui. Tai ypač svarbu odontologijos klinikoms bei el. parduotuvėms, kur klientai gali turėti konkrečių klausimų dėl suplanuoto vizito laiko, jo pakeitimo ar užsakymo statuso.
  • Greitas problemų sprendimas. Galimybė nedelsiant kreiptis naudojant gyvo pokalbio funkciją leidžia klientams greitai gauti pagalbą ir sprendimą dėl atsiradusių problemų. Tai ypač svarbu el. parduotuvėms, kad klientai galėtų išspręsti kylančius klausimus, susijusius su užsakymo būsena, pristatymu ar grąžinimu.
  • Daug greitesnis konversijos įgyvendinimas. Galimybė su verslu susisiekti gyvai padeda vartotojams greičiau įgyvendinti konversijas. Tokiu būdu nuo naršymo svetainėje greičiau pereinama prie konkrečių veiksmų: registracijos ar pirkimo.

Žinoma, tai tik keli privalumai, kuriuos internetinėms svetainėms suteikia gyvo pokalbio funkcija. Kiekvienas verslas šį įrankį gali išnaudoti savaip integruodamas jį į savo aplinką.

 

Kokios alternatyvos siūlomos dingus „Facebook“ Live Chat įskiepiui?

Šiuo metu internete gausu įvairių gyvo pokalbio programų internetinėms svetainėms, kurios skiriasi savo funkcionalumu. Atsižvelgiant į keliamus reikalavimus, kiekvienas verslas gali pasirinkti sau tinkamiausią variantą.

Projektų vadovas
Aurelijus Garla

„Šiuo metu esama įvairių sprendimų – ir visiškai paprastų, leidžiančių bendrauti su vartotojais tiesiogiai, ir sudėtingų, veikiančių dirbtinio intelekto pagalba. Siūlome Jums keletą alternatyvų, kurios gali pakeisti „Facebook“ Live Chat įskiepį“.

Tawk.to

Privalumai:

  1. Tai puikus sprendimas norintiems pakeisti „Facebook“ gyvo pokalbio įrankį, kadangi ši programa yra visiškai nemokama ir gali pasiūlyti labai panašų funkcionalumą.
  2. Intuityvi valdymo sistema yra lengvai suprantama kiekvienam vartotojui.
  3. Programa leidžia tinkamai valdyti pokalbių srautus, kadangi sistemą gali naudoti keli vartotojai, taip bendraujant net su keliais svetainės lankytojais vienu metu.
  4. Suteikiama galimybė persiųsti nedidelius failus gyvo pokalbio metu.

Trūkumai:

  1. Naudojant šį įrankį, visada jo lange vartotojams yra rodoma „Tawk.to“ prekinio ženklo reklama.
  2. Nėra galimybės įjungti automatinius atsakymus vartotojams.

Tidio

Privalumai:

  1. Platforma siūlo autoatsakiklį, kuris leidžia vartotojams automatiškai atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus.
  2. „Tidio“ teikia išsamias statistikos ataskaitas, kurios padeda suprasti vartotojo elgseną ir tinkamai optimizuoti klientų aptarnavimą.
  3. Šis įrankis leidžia matyti, kuriame puslapyje šiuo metu yra vartotojas, todėl iš anksto galima pasiruošti reikiamus atsakymus ir suteikti vartotojui greitesnio klientų aptarnavimo patirtį.

Trūkumai:

  1. Nemokama programos versija neleis mėgautis pilnu funkcionalumu, todėl norint pilnai išnaudoti šį įrankį teks susimokėti.
  2. Nors įrankis ir yra labai funkcionalus, jo naudojimas yra gana sudėtingas, tad norint pasiekti geriausio rezultato teks pasimokyti juo tinkamai naudotis.

Žinoma, tai tik keli įrankiai, kurie gali pakeisti jau „išeinantį“ „Facebook“ Live Chat. Kiekvienas verslas individualus ir jo poreikiai yra skirtingi, todėl vieno atsakymo, „ką pasirinkti?“ – nėra.

Nenorite prarasti šilto ryšio su potencialiais klientais ir siekiate užtikrinti konversijas pačiame „karščiausiame“ vartotojo kelio etape?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir mes padėsime Jums išsirinkti bei integruoti tinkamiausią įrankį gyvo pokalbio palaikymui.

Nemokama konsultacija

Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.

Pasikonsultuok

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Rinkodaros auditas nemokamai

Rinkodaros auditas – tai procedūra, kurios metu yra įvertinama ir išanalizuojama įmonės rinkodaros strategija. Tokiu būdu yra nustatomos stipriosios ir silpnosios pusės, pagal ką yra rengiamas planas, kaip būtų galima pagerinti efektyvumą, našumą ir pasiekti dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikacija su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Nemokamas Facebook Ads auditas padeda nustatyti gerai veikiančias sritis ir taip pagerinti veiklą. Tokiu būdu žinosite, kas veikia ir ką dar labiau galėsite tobulinti.

Nemokamas Google Ads auditas

Nemokamas Google Ads auditas padės atskleisti tai, kur slypi didžiausios problemos. Tai išsiaiškinę, žinosite, kaip dar galite tobulėti ir judėti į priekį.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti paslaugą, sužinoti kainą ar pasikalbėti kitais Jums rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančius punktus ir užsiregistruokite.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.