Elektroninio pašto rinkodara. Ar ji vis dar veiksminga?

Dauguma žmonių mano, kad elektroninio pašto rinkodara nebėra veiksminga dėl socialinių tinklų augimo ir su tuo susijusių įmonių investicijų, tačiau statistiniai duomenys rodo ką kitą. Šiuo metu el. paštu naudojasi daugiau kaip 4 mlrd. vartotojų, iš kurių net 91 proc. prie savo paskyros prisijungia kiekvieną dieną. Reklamos specialistai šią strategiją naudoja kasdieniame darbe ir tai skatina daryti kitus, kadangi tokio tipo rinkodara garantuoja neišvengiamą sėkmę.

Kas yra el. pašto rinkodara?

El. pašto rinkodara veikia jau ne vieną dešimtmetį ir yra viena iš geriausių strategijų, kaip palaikyti ryšį su esamais bei potencialiais klientais, labiau juos pažinti. Kuriant individualų turinį, atsižvelgiama į ankstesnius pirkinius ar užklausų informaciją, todėl suasmenintos žinutės būna aktualios, paveikios. Naudojant šią strategiją, auga ir investicinė grąža, kadangi pirkimo procesas vyksta net 3 kartus greičiau nei bet kuriame kitame skaitmeninės rinkodaros kanale. 

Kaip veikia el. pašto rinkodara?

Rinkodaros valdymo agentūros „Expertmedia“ el. pašto rinkodaros specialistė Gintarė Milašiūtė teigia, kad el. pašto rinkodaros sėkmę gali riboti kontaktų trūkumas.

El. pašto rinkodaros specialistė
Gintarė Milašiūtė

Norint, kad žmogus pasidalintų informacija apie save, reikia parodyti, kokia jam bus nauda iš to: pavyzdžiui, ką nors pažadėti (akcijas, nuolaidas, dovanas)“.

Kuriant el. laiškus, rekomenduojama juos siųsti klientams, kurie jau pirko prieš tai, arba tiems, kuriems tokia informacija gali būti aktuali. Net 8 proc. gavėjų teigia, jog kai kurias prenumeratas atšaukia dėl per didelio žinučių kiekio, taip pat dalis laiškų nukeliauja į nepageidaujamų pranešimų aplanką. Norint to išvengti, svarbu pasirūpinti:

  • intriguojančia antrašte;
  • asmenišku pasiūlymu;
  • įdomiu istorijos pateikimu;
  • rinkodaros pasiūlymu;
  • padėka.

Taikant el. pašto rinkodarą, svarbu įvertinti organizuojamų kampanijų veiksmingumą ir efektyvumą, kad laiškai pasiektų savo tikslinę auditoriją. Siekiant nuodugniai analizuoti pasiektus rezultatus, pasitelkiamos šios kelios metrikos:

  • atidarymo rodiklis – skaičius žmonių, kurie atsidarė el. laiškus;
  • paspaudimų rodiklis – skaičius žmonių, kurie paspaudė ant nuorodų, esančių el. laiškuose;
  • konversijų rodiklis – skaičius žmonių, kurie imasi veiksmų perskaitę el. laišką. 

Svarbu, kad šie rodikliai būtų kuo didesni, todėl rekomenduojama į el. laiškus įtraukti nuotraukų, vaizdo, garso įrašų ar kitų interaktyvių intarpų, padidinančių klientų susidomėjimą turiniu.

Ar el. pašto rinkodara yra vis dar veiksminga?

Elektroninio pašto rinkodara yra viena iš efektyviausių skaitmeninės rinkodaros formų. Reklamos specialistai teigia, kad el. pašto rinkodara yra vis dar veiksminga ir ne ką mažiau nusileidžianti socialiniams tinklams ar kitiems kanalams. Tai padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų, o patys rezultatai dažnai pranoksta lūkesčius, nes:

  • laiškų atidarymo ir paspaudimų rodiklis itin didelis;
  • pasiekiama tikslinė auditorija;
  • lengva stebėti ir vertinti rezultatus;
  • kuriami santykiai su esamais ir potencialiais klientais;
  • skatinama imtis veiksmų;
  • reklamuojami kiti įmonės kanalai (socialiniai tinklai, internetinė svetainė);
  • užtikrinamas ekonominis efektyvumas.

Kokia el. pašto ateitis?

Kasdien išsiunčiama beveik 150 mlrd. el. laiškų, todėl nenuostabu, kad rinkodara el. paštu išlieka vienu plačiausiai naudojamų verslo komunikacijos kanalų. Siunčiant el. laiškus ir naujienlaiškius, didesnis įmonės žinomumas bei pelningumas yra garantuotas. „Expertmedia“ el. pašto rinkodaros specialistė G. Milašiūtė spėja, kad, remiantis prognozėmis, ateinančiais metais investicinė grąža tik didės, todėl el. pašto rinkodara bus aktuali ir toliau.

Norite pakelti savo verslą į dar aukštesnį lygį?

Registruokitės nemokamai konsultacijai jau dabar Jums patogiu būdu – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Nemokama konsultacija

Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.

Pasikonsultuokite

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.