El. pašto rinkodaros specialistė
Gintarė Milašiūtė
„Norint, kad žmogus pasidalintų informacija apie save, reikia parodyti, kokia jam bus nauda iš to: pavyzdžiui, ką nors pažadėti (akcijas, nuolaidas, dovanas)“.
Dauguma žmonių mano, kad elektroninio pašto rinkodara nebėra veiksminga dėl socialinių tinklų augimo ir su tuo susijusių įmonių investicijų, tačiau statistiniai duomenys rodo ką kitą. Šiuo metu el. paštu naudojasi daugiau kaip 4 mlrd. vartotojų, iš kurių net 91 proc. prie savo paskyros prisijungia kiekvieną dieną. Reklamos specialistai šią strategiją naudoja kasdieniame darbe ir tai skatina daryti kitus, kadangi tokio tipo rinkodara garantuoja neišvengiamą sėkmę.
Kas yra el. pašto rinkodara?
El. pašto rinkodara veikia jau ne vieną dešimtmetį ir yra viena iš geriausių strategijų, kaip palaikyti ryšį su esamais bei potencialiais klientais, labiau juos pažinti. Kuriant individualų turinį, atsižvelgiama į ankstesnius pirkinius ar užklausų informaciją, todėl suasmenintos žinutės būna aktualios, paveikios. Naudojant šią strategiją, auga ir investicinė grąža, kadangi pirkimo procesas vyksta net 3 kartus greičiau nei bet kuriame kitame skaitmeninės rinkodaros kanale.
Kaip veikia el. pašto rinkodara?
Rinkodaros valdymo agentūros „Expertmedia“ el. pašto rinkodaros specialistė Gintarė Milašiūtė teigia, kad el. pašto rinkodaros sėkmę gali riboti kontaktų trūkumas.
El. pašto rinkodaros specialistė
Gintarė Milašiūtė
„Norint, kad žmogus pasidalintų informacija apie save, reikia parodyti, kokia jam bus nauda iš to: pavyzdžiui, ką nors pažadėti (akcijas, nuolaidas, dovanas)“.
Kuriant el. laiškus, rekomenduojama juos siųsti klientams, kurie jau pirko prieš tai, arba tiems, kuriems tokia informacija gali būti aktuali. Net 8 proc. gavėjų teigia, jog kai kurias prenumeratas atšaukia dėl per didelio žinučių kiekio, taip pat dalis laiškų nukeliauja į nepageidaujamų pranešimų aplanką. Norint to išvengti, svarbu pasirūpinti:
Taikant el. pašto rinkodarą, svarbu įvertinti organizuojamų kampanijų veiksmingumą ir efektyvumą, kad laiškai pasiektų savo tikslinę auditoriją. Siekiant nuodugniai analizuoti pasiektus rezultatus, pasitelkiamos šios kelios metrikos:
Svarbu, kad šie rodikliai būtų kuo didesni, todėl rekomenduojama į el. laiškus įtraukti nuotraukų, vaizdo, garso įrašų ar kitų interaktyvių intarpų, padidinančių klientų susidomėjimą turiniu.
Ar el. pašto rinkodara yra vis dar veiksminga?
Elektroninio pašto rinkodara yra viena iš efektyviausių skaitmeninės rinkodaros formų. Reklamos specialistai teigia, kad el. pašto rinkodara yra vis dar veiksminga ir ne ką mažiau nusileidžianti socialiniams tinklams ar kitiems kanalams. Tai padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų, o patys rezultatai dažnai pranoksta lūkesčius, nes:
Kokia el. pašto ateitis?
Kasdien išsiunčiama beveik 150 mlrd. el. laiškų, todėl nenuostabu, kad rinkodara el. paštu išlieka vienu plačiausiai naudojamų verslo komunikacijos kanalų. Siunčiant el. laiškus ir naujienlaiškius, didesnis įmonės žinomumas bei pelningumas yra garantuotas. „Expertmedia“ el. pašto rinkodaros specialistė G. Milašiūtė spėja, kad, remiantis prognozėmis, ateinančiais metais investicinė grąža tik didės, todėl el. pašto rinkodara bus aktuali ir toliau.