El. pašto rinkodara – naujienlaiškių nauda Jūsų verslui

Remiantis statistinių duomenų rodikliais, 50 proc. vartotojų teigia bent kartą per mėnesį perkantys naujienlaiškiuose rekomenduojamus produktus ar paslaugas. Tai reiškia, kad el. pašto rinkodara yra efektyvi – jos pagalba įmonės vis dažniau dalinasi klientams aktualia informacija, taikomomis akcijomis, specialiais pasiūlymais.

El. pašto rinkodaros specialistė
Aldėja Kuralavičiūtė

Dauguma specialistų, rekomenduodami į savo verslo komunikaciją įtraukti el. pašto rinkodarą, pabrėžia daugelį privalumų. Vienas dažnai minimų – kur kas mažesnė naujienlaiškių siuntimo platformų kaina (lyginant su Facebook ar Google).

El. pašto rinkodaros ir socialinių tinklų įsitraukimo rodikliai
  • Tiesioginis ryšys su klientais. Naujienlaiškiai suteikia galimybę bendrauti su savo klientais perduodant jiems svarbią informaciją, dalinantis naudingais pasiūlymais, naujienomis, siunčiant priminimus.
  • Personalizacija. Atsižvelgiant į konkrečius klientų poreikius ir interesus, siunčiami naujienlaiškiai gali padėti didinti jų veiksmų tikimybę – užsukti į internetinę svetainę, atlikti pirkimą, užsiregistruoti konsultacijai.
  • Matavimo galimybės. Vykdant el. pašto rinkodarą, kur kas paprasčiau vertinti įvairius duomenis – stebėti atidarymo/paspaudimo rodiklius, užklausas, analizuoti kampanijų efektyvumą ir jų optimizavimą.
  • Lojalumo skatinimas. Reguliariai siunčiant naujienlaiškius, skatinamas klientų lojalumas, tarpusavio bendradarbiavimas, ryšio palaikymas.
El. pašto rinkodara yra svarbi norint išlaikyti pacientus savo medicinos praktikoje

Kaip padidinti prenumeratorių bazę?

Dirbant su el. pašto rinkodara dažnai kyla klausimas, kaip padidinti prenumeratorių bazę? Siekiant šio tikslo specialistai rekomenduoja auditorijai pasiūlyti kažką mainais – pavyzdžiui, elektroninę knygą, dovanų kuponą, sukti laimės ratą. Tačiau svarbu žinoti ir kitus dažnai naudojamus būdus.

  • Paskatinimas užsiregistruoti. Siūlydami nuolaidas ar vartotojams naudingus, įdomius ar aktualius pasiūlymus, galime padidinti tikimybę, kad jie prisiregistruos bei taps naujienlaiškių prenumeratorių dalimi.

pavyzdys

  • Iššokantis pranešimas (pop up). Vartotojo apsilankymui Jūsų svetainėje einant į pabaigą, galima parodyti iššokantį pranešimą (angl. pop up). Jame prašant pateikti savo kontaktinę informaciją, rekomenduojama ką nors pasiūlyti – pavyzdžiui, nuolaidą ar kuponą.

pavyzdys

  • Straipsnio pabaiga. Tinklaraščio straipsnio pabaigoje vartotojui galima pasiūlyti prisijungti prie naujienlaiškių prenumeratorių gretų siūlant galimybę panašius tekstus skaityti ir toliau – el. pašto rinkodaros pagalba apie naujausius straipsnius klientas sužinos pirmasis.

pavyzdys

  • Leads pritraukimo priemonė. Mainais į kliento el. paštą, dauguma verslų siūlo gauti ką nors nemokamai – pavyzdžiui, PDF gidą, vadovą, elektroninę knygą

pavyzdys

Google atsiliepimų skaičiaus didinimas

Norint Google paieškų sistemoje prie savo įmonės pateikiamos informacijos surinkti kuo didesnį atsiliepimų skaičius, el. pašto rinkodara taip pat gali padėti. Viskas, ką reikia padaryti – tai sukurti automatizaciją, kurios pagalba klientams siunčiamas kvietimas įvertinti paslaugas.

 

Siunčiant naujienlaiškius, džiuginančius rezultatus užtikrina keli dalykai, į kuriuos svarbu atkreipti dėmesį.

  1. Asmeniškumas. Siunčiant naujienlaiškius, svarbu juos personalizuoti atsižvelgiant į asmeninę gavėjo informaciją – tokiu būdu padidėja tikimybė, kad klientas jausis svarbus ir skirs laiko atsiliepimui pateikti.

  2. Dialogas. Norint padidinti Google atsiliepimų skaičių, stenkitės patraukti naujienlaiškių skaitytojo dėmesį inicijuojant dialogą – rekomenduojama pranešimo pabaigoje vengti bendrinių išsireiškimų, o naudoti labiau asmeninius, individualius.

  3. Nuorodos. Pateikdami nuorodą, kurią paspaudus klientas yra nukreipiamas į atsiliepimų puslapį, užtikrinkite jų sklandų veikimą. Priešingu atveju vartotojas gali prarasti susidomėjimą ir nutraukti pradėtą veiksmą.

Ką dar svarbu žinoti?

Kviesdami klientus pasidalinti savo patirtimi, nesiųskite tokių prašymų visiems vienu metu – geriau paskirstykite naujienlaiškius keliais srautais. Priešingu atveju Google sistema staigų atsiliepimų antplūdį gali įvertinti kaip įtartiną bei juos ištrinti.

Kaip susigrąžinti klientus?

Siekiant susigrąžinti buvusius klientus, rekomenduojama naudoti el. pašto automatizaciją – siųsti priminimus apie kažkada įsigytas prekes ar paslaugas, reguliariai sveikinti su gimimo diena, paraginti registruotis procedūroms, kurias reikia atlikti reguliariai (pavyzdžiui, praėjus 6 mėn. po profesionalios burnos higienos). Be to, atsižvelgiant į turimus duomenis naudinga dalintis personalizuotais pasiūlymais, nuolaidomis, vykstančiais renginiais, dovanomis. Tokiu būdu didinamos konversijos, o buvę klientai pamažu tampa esamais.

Reguliari komunikacija – raktas į sėkmę

El. pašto rinkodara yra efektyvus būdas norint pritraukti naujus, išsaugoti esamus ir susigrąžinti buvusius klientus. Siunčiant naujienlaiškius svarbiausia užtikrinti jų reguliarumą komunikuojant apie daugelį dalykų – įmonės naujienas, patarimus naudojant parduodamą produkciją (ar siūlomas paslaugas), dirbantį personalą, vykstančius renginius, specialius pasiūlymus.

Viskas atrodo per daug painu? Integruotos rinkodaros agentūra „Expertmedia“ yra pasiruošusi Jums padėti!

Registruokitės nemokamai konsultacijai patogiu būdu – mūsų biure, telefonu arba Google Meet platformoje.

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Gauti individualų el. pašto rinkodaros pasiūlymą

Remiantis statistinių duomenų rodikliais, 50 proc. vartotojų teigia bent kartą per mėnesį perkantys naujienlaiškiuose rekomenduojamus produktus ar paslaugas. Išnaudokite šį kanalą ir Jūs!