Socialinių tinklų administravimas

Socialiniai tinklai tapo viena pagrindinių reklamos platformų. Šias pareigas užimantis asmuo rengia įmonėms tinkamą komunikacijos strategiją, kuri sudomintų esamą auditoriją ir pritrauktų naujus klientus. Socialinių tinklų specialistas pasižymi universaliomis savybėmis bei gebėjimais: kūrybiško ir analitinio mąstymo sinergija, kompiuterinio raštingumo bei reklamos veikimo principų išmanymas. Įkvepiančio ir aktualaus turinio vystymas padeda įmonei stiprinti prekinį ženklą ir skatinti pardavimus.

Socialinių tinklų specialisto funkcijos:

  • komunikacijos strategijų ir planų kūrimas
  • nedidelės apimties tekstų rašymas
  • dalinimasis įmonės klientams aktualiais šaltiniais
  • vartotojų įsitraukimo analizavimas
  • užduočių dizaineriui formavimas ir vertinimas
  • ataskaitų rengimas