Rinkodaros valdymas

Kaip tinkamai pristatyti save, savo teikiamą paslaugą bei padidinti žinomumą? Šiuos ir panašius klausimus nuolat girdime bendraudami su įmonėmis, siekiančiomis efektyvių ir ilgalaikių rezultatų. Veiksmingas rinkodaros valdymas tai nėra tik gražus dizainas, puiki internetinė svetainė ar aukštos SEO pozicijos. Stabilius rezultatus padeda pasiekti rinkodaros komandos sinergija.

Kalbant apie marketingo kanalų veiksmingumą, pastebime vyraujančią klaidingą nuomonę, kad įmonę išgelbės facebook ar kita socialinė platforma, portalas, žunalas. Atkreipiame dėmesį, kad prieš pirkdamas klientas aplanko vidutiniškai 7 kanalus, todėl galima daryti išvadą, jog svarbu yra ne pats kanalas, o nuodugniai apgalvoti strateginiai veiksmai.

Rinkodaros specialisto nuoma. Kas tai?

Rinkodaros specialistas formuoja komandos tikslus ir parenka veiksmingas priemones, kurias taikant galima pasiekti maksimalius rinkodaros rezultatus. Tuomet nuosekliai parengiama strategija, vertinami rodikliai ir įvykdomas planas. Kyla klausimas, kas gi yra rinkodaros specialisto nuoma ir koks šios paslaugos tikslas?

Rinkodaros specialisto nuoma – tai ilgalaikis tam tikros įmonės ir reklamos agentūros specialistų komandos bendradarbiavimas už sutartą mėnesinį atlygį. Pravartu rinktis rinkodaros specialistų komandą, o ne vadybininką, nes profesionali komanda užtikrina proceso sklandumą bei darbų kokybę už ženkliai mažesnę kainą.

Rinkodaros specialisto nuomos privalumai

  • Mažesnė kaina. Rinkodaros specialisto nuomos kainą lemia atliktų darbų kiekis ir įmonės poreikiai.
  • Objektyvumas. Išorėje dirbantis specialistas yra nešališkas ir geba objektyviai vertinti esamą situaciją įmonėje.
  • Komandos sinergija. Tiesiogiai bendradarbiaujama su vienu išoriniu specialistu, tačiau dirba visa rinkodaros specialistų komanda.
  • Naudingi kontaktai. Rinkodaros specialistas paprastai dirba su keliomis skirtingomis įmonėmis vienu metu, su kuriomis, esant poreikiui, galima bendradarbiauti.

Kaip tai veikia?

  • Surenkame reikalingą informaciją apie įmonę, jos darbus ir ypatybes
  • Parengiame rinkos ir konkurentų analizę
  • Ieškome naujų galimybių, parenkame potencialių klientų segmentą
  • Atsižvelgiant į kompanijos paslaugas ar prekių ypatybes, sudarome metų darbų planą ir strategiją
  • Rinkodaros veiksmus deriname su klientu ir galutinai patvirtiname strateginius tikslus