Projektų valdymas

Sklandus ir sėkmingas projekto įgyvendinimas krenta ant projektų vadovo pečių. Projektų vadovas yra komandos vedlys, todėl užimant šias pareigas, solidaus žinių bagažo nepakanka. Ne mažiau svarbios ir asmeninės savybės: lyderystė, atsparumas stresui, emocinis intelektas bei komunikabilumas.

Projektų vadovas turi suvokti bendrą viso projekto kontekstą ir gebėti jį paaiškinti kitiems. Jis priima svarbius sprendimus dėl projekto eigos, terminų, apimties bei užduočių paskirstymo. Pamatinės projektų vadovo vertybės yra disciplinuotas darbas, gebėjimas planuoti laiką ir finansus bei nuolatinis verslo aplinkos stebėjimas ir prisitaikymas prie jos kintančių poreikių.

Projektų vadovo funkcijos:

  • plano sukūrimas ir užduočių paskirstymas
  • darbuotojų pažangos stebėjimas įgyvendinant užduotis
  • iškilusių problemų sprendimas
  • bendravimas su suinteresuotomis šalimis, rėmėjais ir partneriais
  • sėkmingai projekto eigai trukdančių barjerų šalinimas