Email marketingas

Neabejotinai Jus bent kartą yra pasiekęs e-laiškas, kuriame siūlomas produktas ar paslauga. Tokiu principu veikia email marketingas, kurį tinkamai išnaudojant kuriama sėkminga skaitmeninė marketingo strategija Jūsų verslui.

E-laiške dalinamasi naujais produktais, paslaugomis, atnaujinimais, nuolaidomis. Email marketingui atsisakius masinių, vienodų laiškų siuntimo ir daugiau dėmesio skiriant jų turinio personalizavimui, skatinami pardavimai, klientai pasiekiami iš karto, taip buriama ir didinama klientų bendruomenė, palaikomas susidomėjimas, skatinamas lojalumas.

Šiuo metu vidutinė e-laiško užsakymo vertė yra bent 3 kartus didesnė nei socialinėse medijose naudojamų reklamų. Todėl mūsų komanda pasiruošusi padaryti viską sėkmingam Jūsų verslo email marketingui kurti ir plėtoti!

Koks turi būti Email marketingas?

Siekiant didžiausios naudos iš email marketingo, reikia išsikelti tikslą ir suprasti savo klientų poreikius, kuriems siekiama parduoti savo prekę ar paslaugas. Kadangi email marketingas yra konkurencinga sritis, e-laiške reikia tiesiogiai kreiptis į savo klientą, paprastais žodžiais supažindinti jį su prekės ženklu, naudoti įtraukiančius, bet ne klaidinančius pavadinimus ir siųsti gana trumpus, konkrečius e-laiškus. Juos gali matyti tik tie klientai, kurie yra užsiprenumeravę juos gauti. Jei klientai jausis apgauti, jie lengvai atsisakys prenumeratos.

Kokie Email marketingo privalumai?

Email marketingas yra efektyvus ir visai nepasenęs būdas sudominti ir išlaikyti klientus. Tinkamai rengiamas naujienlaiškis, reguliarus e-laiškų siuntimas nustatytai klientų auditorijai yra greitas ir paprastas būdas informuoti apie naujus produktus, paslaugas, nuolaidas. Išlaikyti esamus klientus kur kas paprasčiau nei sudominti naujus, todėl svarbu reguliariai palaikyti ryšį, neperkrauti laiškų nereikalinga informacija, neklaidinti, personalizuoti laiško turinį.

Kokios dažniausios Email marketinge daromos klaidos?

  • Perteklinis laiškų siuntimas;

  • Klientų nustatymų apribojimas arba įsitikinimas, kad klientai nori prenumeruoti visus įmonės elektroninius naujienlaiškius;

  • Neaiškus ar pernelyg sudėtingas e-laiško turinys;

  • Per dažnas pakartotinių reklamų siuntimas;

  • Nuolatinis tų pačių pasiūlymų siuntimas.

Paslaugos:

  • Email marketingo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;

  • Įtraukiančių e-laiškų, jų maketų kūrimas;

  • Email marketingo rinkodaros veikimo stebėjimas, ataskaitų rengimas, rezultatų analizė;

  • Email marketingo ir kitų rinkodaros kanalų sujungimas.

Ko galite tikėtis?

  • Nuolat informuosime klientus apie nuolaidas, produktus, siūlomas paslaugas, bet kokius atnaujinimus ir kt.;

  • Skatinsime pardavimus švelniai informuodami klientą apie produkto, paslaugos vertę;

  • Palaikysime pardavimų susidomėjimą, įsitraukimą;

  • Palaikysite nuolatinį ryšį su savo pirkėju.