Personalo vadybininkas (-ė) – administratorius (-ė)

Apie mus

Esame integruotos rinkodaros agentūra ir, sutelkę skirtingų kompetencijų specialistus, mes savo klientams siūlome visą profesionalių rinkodaros paslaugų paketą iš vienų rankų. Kitaip tariant, mūsų paslaugas perkantys klientai įsigyja visą rinkodaros skyrių, kuris visus marketingo elementus sujungia į vientisą koordinuotą visumą, skirtą tiksliniam vartotojui. Mes nesiūlome standartizuotų paslaugų – kiekvienam klientui siūlome tai, ko reikia būtent jam. Kviečiame prisijungti ir Tave prie integruotos rinkodaros komandos.

Aplikuoti

Darbo pabūdis

  1. Siūlomų žmogiškųjų išteklių strategijų, gairių ir procedūrų įgyvendinimas, atsižvelgiant į bendrus principus ir politiką įgyvendinant trumpalaikius/ilgalaikius tikslus.

  2. Pilnas atrankos proceso įgyvendinimas, įskaitant pozicijų aprašymus, skelbimų talpinimą karjeros portaluose (tokiuose kaip „LinkedIn“), naudojant „Boolean“ paiešką, pirminius skambučius, organizuojant darbo pokalbius ir galutinį darbuotojų įdarbinimą.

  3. Naujų darbuotojų įvedimas ir jų integracija į darbinę apliną bei komandą.

  4. Darbuotojų mokymų ir renginių organizavimas, aktyviai prisidedant prie įmonės kultūros vystymo.

  5. Bendradarbiavimas su komandų vadovais, kad būtų pasiekti kiekvieno skyriaus tikslai bei atliepti naujų pozicijų poreikiai.

  6. Atlyginimų ir motyvacinių priedų valdymas, siekiant skatinti darbuotojų produktyvumą ir pasitenkinimą.

  7. Bendros biuro veiklos administravimas: užsakymų valdymas, poreikių aptarnavimas, bendros aplinkos tobulinimas ir darbo saugos užtikrinimas.

  8. Efektyvus administravimas, taikant kūrybiškumą ir motyvavimo bei skatinimo sistemas.

  9. Pagalba administruojant sutartis ir sprendžiant kitus konfidencialumo klausimus.

Reikalavimai darbuotojui

  1. Noras dirbti, turėti motyvacijos, lyderystės bruožų;

  2. Bent 2–3 metų patirtis žmogiškųjų išteklių ar/arba rinkodaros, IT srityse;

  3. Aukštasis išsilavinimas;

  4. Darbo teisės aktų išmanymas;

  5. Įgūdžiai dirbant su MS Office paketu;

  6. Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu) – privalumas.

Įmonė siūlo

  1. Naują, jaukų biurą

  2. Visus darbui skirtus įrenginius;

  3. Užkandžius ir kavą;

  4. Galimybę mokytis ir būti ambicingos ir tikslo siekiančios įmonės dalimi;

  5. Priedus pagal pasiektus rezultatus.

Atlyginimas

  1. 1000–1500 €/mėn. į rankas;

  2. Priedai pagal OKR sistemą.

Kandidatuokite jau dabar!

Įkelti

Užpildydami šią formą sutinkate, kad Jūsų duomenys bus tvarkomi įdarbinimo tikslais. Tai atšaukti galite bet kuriuo metu. Daugiau informacijos apie savo teises ir duomenų tvarkymą rasite skiltyje „Privatumo Politika“.