ES parama B2B arba B2C E-Shop platformų kūrimui

Europos Sąjungos inicijuojamas projektas „MVĮ skaitmeninimas“ yra skirtas skatinti labai mažų, mažų arba vidutinių įmonių veiklos perkėlimą į skaitmeninę erdvę.

Numatytas finansavimas orientuotas į produktų elektroninę prekybą, jų pristatymą, konfigūravimą bei vizualizaciją. Maksimali paramos suma siekia 50 000 Eur. Inovacijų agentūros duomenimis, net kas antras Lietuvos gyventojas perka internetu, o užsienio šalyse skaičiai dar didesni. Todėl verslai skatinami plėsti savo veiklą dar labiau ir pretenduoti į paramą, kuriai paraišką galima teikti iki 2023 m. spalio 2 dienos.

Padėsime visuose etapuose:

  1. Kartu su partnerių pagalba sutvarkysime visus dokumentus.
  2. Parengsime IT specifikaciją ir sąlygas.
  3. Suprogramuosime produktą ir įgyvendinsime projektą.

Esate labai maža, maža arba vidutinė įmonė, kuri siekia savo veiklą pakelti į dar aukštesnį lygį?

Kokie paramos gavimo etapai?

Mes ir mūsų partneris „RVS konsultacijos“ lydėsime Jus kiekvieno etapo metu, koordinuosime ir konsultuosime visais klausimais.

Kiek kainuoja?

Paslauga

Kaina

IT specifikacijos parengimas

200 Eur be PVM (atliekant programavimo darbus suma yra išskaičiuojama iš sąmatos Expertmedia / CoreCode klientams specifikacijos parengimas yra NEMOKAMAS

(ES paramos dokumentams parengti)

Pirmas etapas: paraiškos rengimo kaina

Antras etapas: sėkmės mokestis, jeigu gaunama ES parama

Trečias etapas: projekto administravimas po paramos gavimo

Suma gali būti įtraukta į biudžeto sąmatą ir „RVS konsultacijos“ paslaugos NIEKO NEKAINUOS gavus 50 000 Eur!

Padėsime jums gauti ES finansavimą!

Užpildžius formą, pateiksime atsakymą, ar yra galimybė gauti finansavimą.

Daugiau informacijos

Kviečiame atsisiųsti dokumentą su platesne informacija apie ES finansavimą MVĮ skaitmeninimui

Kas gali pretenduoti į paramą?

Paramą gali gauti labai mažos, mažos arba vidutinės įmonės, kurios:

  • gamina produktus ir teikia paslaugas (bent 51 proc. pardavimų turi būti iš savos produkcijos);
  • veikia bent 1 metus arba ilgiau;
  • vidutinės metinės pardavimo pajamos iš pagamintos produkcijos ar suteiktų paslaugų per 3 finansinius metus iki paraiškos pateikimo arba pajamos per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jei įmonė veikia trumpiau nei 3 metus) yra ne mažesnės kaip 100 000 Eur;
  • nepatiria sunkumų ir turi pakankamą de minimis likutį.

Kokios pagrindinės „MVĮ skaitmeninimas“ projekto sąlygos?

  • Parama siekia net iki 50 proc.
  • Didžiausia finansavimo lėšų suma:
    • 25 000 Eur – e. prekybos pagrindu diegiamai parduotuvei, įskaitant ir integraciją su išteklių valdymo sistemomis;
    • 25 000 Eur – produktų vaizdinei konfigūracijai;
    • 50 000 Eur – e. pardavimo sandorių sprendimų diegimui ir produktų vaizdinei konfigūracijai.
  • Mažiausia finansavimo lėšų suma siekia 10 000 Eur.
  • Projekto trukmė – 12 mėnesių.
  • Pareiškėjui teikiama de minimis pagalba.

Kokie vertinimo kriterijai?

  • 50 balų. Skaičiuojamas santykis tarp pareiškėjo pajamų augimo (skaičiuojamas skirtumas tarp pajamų 1 metais po projekto įgyvendinimo ir PĮP pateikimo metų) ir prašomos finansavimo sumos.
  • 25 balai. Projektą įgyvendins MVĮ, kuri savo veikloje neturi įdiegtų e. pardavimo sandorių sudarymo, produktų konfigūravimo ir vizualizacijos sprendimų.
  • 25 balai. Projektą vykdys labai maža arba maža įmonė.

Norite sužinoti daugiau? Užpildykite užklausos formą ir gaukite dokumentą su platesne informacija apie MVĮ skaitmeninimą.

Nemokama konsultacija

Turite idėjų, bet nežinote,
kaip jas įgyvendinti?
Pasikalbėkime.

Pasikonsultuokite

Kiek kainuoja?

Užpildykite pateiktą formą ir mes Jums pateiksime komercinį pasiūlymą per 48 valandas!

Susikomplektuokite savo rinkodaros skyrių:

Jūsų planuojamas reklamos biudžetas?

Kiek kainuoja?

Užsiregistruokite į nemokamą 30 min. konsultaciją, kurios metu, įvertinę Jūsų lūkesčius, pasiūlysime priimtiniausią kainą.

Pasirinkite norimas paslaugas:

Biudžetas kurį planuoju skirti rinkodaros
komandos skyriui:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas internetinės svetainės auditas

Internetinės svetainės auditas – tai procedūra, kurios metu išanalizavus įmonės rinkodaros strategiją įvertinamas internetinės svetainės efektyvumas, stipriosios ir silpnosios pusės. Tokiu būdu gerinamas našumas bei pasiekiama dar geresnių rezultatų.

Socialinių tinklų rinkodara

Socialiniai tinklai yra puikus būdas pagerinti komunikaciją su savo klientais. Tai priemonė, kuri padeda sužinoti žmonių, su kuriais dirbate, lūkesčius, norus ir tikslus.

Nemokamas Facebook Ads auditas

Siekiant žinoti, kas veikia, o ką reikėtų dar tobulinti, pasitelkiamas Facebook Ads auditas, padedantis gerinti klientų veiklą.

Nemokamas Google Ads auditas

Atlikus nemokamą Google Ads auditą, klientui pateikiama išsami analizė su konkrečiais patarimais, kaip galima dar labiau tobulėti ir judėti toliau.

Užsiregistruokite konsultacijai

Norėdami užsisakyti turinio rinkodaros paslaugas, sužinoti jų kainą ar pasikalbėti kitais rūpimais klausimais, užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis kaip galima greičiau.

Pasirinkite dominančią paslaugą:

Nurodykite savo lūkesčius

Nemokamas SEO auditas

Nemokamas SEO auditas – tai priemonė, padedanti nustatyti, ar esate gerai pastebimi paieškos sistemose. Audito metu nustatome, kokios didžiausios problemos kyla. Patikėję šį uždavinį mūsų profesionalų komandai, tobulėsite kur kas greičiau.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.

Užpildę formą, galėsite ištestuoti AI pokalbių robotą.

Gaukite pasiūlymą AI pokalbių robotui.